Як у Машівці відзначатимуть День Державного Прапора та День Незалежності
За інформацією завідувача сектору культури Машівської РДА Лариси Ніколенко, 23 серпня, о 10 годині біля приміщення районної ради відбудеться урочисте підняття Державного Прапора України.
Святкові заходи «Щоб у серці жила Батьківщина», приурочені Дню Незалежності, розпочнуться 24 серпня о 15 годині урочистою ходою з Державними Прапорами та парадом дитячих візочків від райвідділення поліції.
О 15.30 в центральному парку — урочистості з нагоди свята;
о 16.00 для жителів та гостей райцентру — святковий концерт за участю артистів районного Будинку культури;
до уваги відпочиваючих — виставки народних умільців, конкурси, ігри, розваги, святкова торгівля.
Голова райдержадміністрації Юлія Середа закликала кожну організацію, відділ, управління чи підприємство взяти участь у заходах та підготувати свою презентацію, пише районна газета “Промінь” на своїй сторінці у соцмережі.
О 18 годині для машівців виступатиме відомий гурт «Українська Швейцарія» та танцювальний колектив пісні і танцю «Лтава».
По закінченні святкувань — з 20.00 по 23.00 — дискотека.
Тож запрошуємо всіх не лише завітати на святкування Дня народження країни, а й безпосередньо взяти активну участь у всіх заходах.
Креативних батьків, дідусів та бабусь запрошують взяти участь у параді дитячих візочків
Для того, щоб взяти участь у параді візочків, слід оформити дитячий візочок чи дитячий триколісний велосипед або ж автомобіль, використовуючи любі технології та додаткові аксесуари. Це можуть бути казкові персонажі, можна оформити візочки і в національному колориті. Як повідомили організатори заходу — районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, на всіх попередньо зареєстрованих учасників чекають подарунки.
Реєстрація учасників проводитиметься з 10 по 15 серпня у Машівському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою: вул. Незалежності, 111 (2 поверх), або за телефонами: 9-10-80; 095-73-04-759. Програма буде проводитися за підтримки райдержадміністрації та селищної ради.