У «Приватбанку» пояснили причину масштабного збою у роботі
Через масштабний збій у роботі “ПриватБанку” банкомати і термінали по всій країні практично не працювали. Тому фахівці установи в екстренному режимі провели роботи по підключенню резервних каналів зв’язку для забезпечення стабільності сервісів еквайрингу і банкоматів банку через аварію магістральних каналів зв’язку.
Про це розповіли у прес-службі «Приватбанку».
«Як повідомили в ІТ-департаменті банку, аварія магістральних каналів зв’язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв’язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години», – йдеться у повідомленні.