Запроваджено новий електронний сервіс для платників ПДВ
Для платників ПДВ ДФС запроваджено новий електронний сервіс — візуалізація повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Новий сервіс створено з метою недопущення платниками податку помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної.
Доступ до інформації надано в приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням усіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування за такими параметрами:
«Реєстраційний номер»; «Ознака документа (ПН-0, РК-1)»; «Номер документа»; «Дата складання документа»; «Причина коригування (РК)»; «Номер рядка ПН (номер рядка ПН, що коригується)»; «Номер рядка в хmi файлі»; «Обсяги постачання без ПДВ»; «Кількість (ПН, гр. 6)»; «Ціна (ПН, гр. 7)»; «Зміна кількості (РК, гр. 7)»; «Ціна зазначена в гр. 8 РК»; «Зміна ціни (РК гр. 9)»; «Кількість зазначена в гр. 10 РК»; «Код товару згідно з УКТ ЗЕД (ПН/ РК)»; «Код послуги згідно ДКПП (ПН/РК)»; «Ознака імпортованого товару (ПН/РК)»; «Код ставки (ПН/РК)»; «Код одиниці виміру (ПН/РК)»; «Назва одиниці виміру»; «Зведена ПН/РК до зведеної ПН»; «Причина, з якої не підлягає ненаданню отримувачу»; «Опис товару/послуги».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.
ГУ ДФС у Полтавській області