У Горішніх Плавнях почав працювати «Телемедичний центр»
Жителі Горішніх Плавнів можуть скористатися інформаційно-технологічним сервісом – «Телемедичний центр».
Сервіс сформований для забезпечення оперативної комунікативної діяльності для всіх рівнів надання медичної допомоги. Використовуючи сервіс, городяни керують своїм часом і допомагають надати медпрацівникам якісну медичну послугу, повідомляється на сторінці управління охорони здоров’я.
Розробниками інформаційно-технологічного сервісу «Телемедичний центр» надано можливість комунальним установам та закладам охорони здоров’я міста з 19 червня почати його адаптацію.
Талонна система прийому офіційно скасована. Вводиться поняття – єдина система віртуального обліку та черговості звернень пацієнтів.
В даний час розробниками проводиться закрите тестування функції онлайн-консультацій.
Онлайн-консультація буде забезпечуватися сервісом у випадках, коли є питання щодо профілактики захворювання, визначення маршруту і тактики ведення на різних етапах надання медичної допомоги, коригування прийому раніше призначених лікарем лікарських препаратів і засобів, у напрямку іншого фахівця коли на руках є в наявності результати досліджень .
При онлайн-реєстрації на прийом до лікарів рівнів надання медичної допомоги, виклику лікаря додому, онлайн-консультації пацієнт отримає смс-підтвердження.