Ви тут:
Суспільство Україна 

Транспортна стратегія України до 2030 року покликана розкрити наш транзитний потенціал, – Володимир Кістіон

Транспортна стратегія України до 2030 року, схвалена нещодавно Кабінетом Міністрів України, покликана розкрити транзитний потенціал України.

Про це в ході презентації документу міжнародній спільноті сказав Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, пише Урядовий портал.

За його словами, даний документ – це стратегічне бачення Уряду України розвитку транспортної галузі. Через 10 років залізничний, авіаційний, морський та річковий транспорт країни має бути  інтегрованим в міжнародну транспортну  мережу з сучасними умовами перевезень та ведення бізнесу в цій сфері.

«Роками ніхто не приділяв належної уваги фінансуванню галузі, тому маємо зараз наздоганяти розвинений світ дуже швидкими темпами. Потрібно підвищити свої конкурентні переваги як на зовнішніх ринках, так і задовольнити потреби українського населення у перевезеннях, підвищити передусім мобільність та доступність транспортних послуг», – наголосив Володимир Кістіон.

Результатом реалізації Транспортної стратегії України Віце-прем’єр-міністр вбачає:

  • входження морських портів України до топ-100 найбільших контейнерних портів світу
  • оновлення 90% основних фондів транспорту
  • досягнення рівня локалізації виробництва інноваційного рухомого складу на вітчизняних підприємствах не менше як 80%
  • зменшення рівня смертності внаслідок транспортних нещасних випадків
  • зменшення обсягу викидів парникових газів в атмосферне повітря від пересувних джерел
  • створення мультимодальних регіональних пасажирських транспортних мереж

Результат залежить від роботи конкретних людей, як тих, хто працює у владних кабінетах, так і в реальному секторі, зауважив Володимир Кістіон. І додав, що Уряд змінив підходи в управлінні державними підприємствами – розпочата реформа корпоративного управління в українській залізниці, яка вчора отримала незалежну наглядову раду, та в Укрпошті. А для виконання взятих Україною міжнародних зобов’язань створено Державну службу морського і річкового транспорту.

«Але дуже важливим є постійний діалог між владою і бізнесом. Закликаю дослухатися до  бізнесу, який знає про проблеми галузі «не з книжок», і не зволікати з імплементацією Транспортної стратегії України», – резюмував Віце-прем’єр-міністр.

Перейти до вмісту