Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

У Полтаві обговорили проблеми доступності до освітніх закладів дітей з інвалідністю (ФОТО)

На сьогодні в області проживають більше 4 тисяч дітей, що мають особливі освітні потреби. Чи можуть вони навчатися у звичайній школі? Чи готові школи до створення інклюзивних класів? Близько 100 учасників — представники влади, освітяни з районів області, лідери громадських організацій осіб з інвалідністю зібралися на круглий стіл «Інклюзивний простір в контексті доступності до освітніх закладів Полтавщини», щоб обговорити проблеми освіти дітей з інвалідністю, зокрема з пошкодженням опорно-рухового апарату та ДЦП.

Заступник голови Полтавської ОДА Олег Пругло назвав інклюзію маркером зрілості суспільства:

“Ми проводили соцопитування, і навіть не всі батьки готові до інклюзії, не кажучи вже про вчителів. Діти, які навчаються в інтернатних закладах, згдом переважно залишаються на узбіччі суспільства. Проблема не вирішується тільки оснащенням технічними засобами, треба створити психологічно нормальні умови для навчання. Інклюзія — це доступність і клімат в колективі”.

У роботі круглого столу взяла участь Директор центру інклюзивних технологій освіти університету “Україна” Юлія Ресенчук.

“Інклюзивна осіта — це дуже важливо, адже йдеться про права дитини. Інклюзія надає право кожній дитині вчитися там, де вона хоче, а не там, де вимушена. В школі дитина здобуває перші значні навички комунікації, навички життя в суспільстві” – наголосила вона.

Головний фахівець по роботі з регіонами БФ “Порошенка” Аліна Мельник ознайомила з проектами фонду, які апробовують на базі Запорізької області і потім впроваджують в інших регіонах. До 17 областей, де вони реалізовуються, згодом приєднається і Полтавщина.

Учасники розробили методичні рекомендації щодо створення інклюзивного (безбарʼєрного) простору для учнів з інвалідністю Полтавської області та України. Виробники презентували продукцію для створення інклюзивного середовища — підйомники, пандуси, прилади реабілітації тощо.

Перейти до вмісту