Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Про регулювання правовідносин, що виникають у сфері оподаткування під час здійснення зовнішньоекономічних відносин говорили у Полтавській митниці ДФС

В рамках загальнонаціонального правопросвітницького проекту «Я маю право», який проходить в Україні з 2017 року, у Полтавській митниці ДФС відбувся виступ завідувача юридичного сектору – Володимира Дудника.

Володимир Іванович зазначив, що митниці, як органи доходів і зборів входять до Державної фіскальної служби України, яка являє собою інститут регулювання правовідносин, що виникають у сфері оподаткування господарської діяльності підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців під час здійснення переміщення товарів через митний кордон України при здійсненні зовнішньоекономічних операцій та переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів та інших предметів громадянами.

Українським законодавством визначений чіткий механізм можливості захисту порушених прав та інтересів з боку державних органів, у тому числі й з боку митниці.

Так, ст. 24 Митного кодексу України передбачено, що кожна особа має право оскаржити рішення, дії або бездіяльність органів доходів і зборів, їх посадових осіб та інших працівників, якщо вважає, що цими рішеннями, діями або бездіяльністю порушено її права, свободи чи інтереси.

Законодавцем передбачено дворівневу систему оскарження рішень, дій чи бездіяльності митниці.

Так, скарга на рішення, дії або бездіяльність посадової особи або іншого працівника органу доходів і зборів (включаючи заступника керівника) подається керівникові цього органу, організації.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність керівника митного поста подається до митниці, структурним підрозділом якої є цей митний пост.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність керівника митниці, спеціалізованого митного органу, митної організації подається до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, яким є Державна фіскальна служба України.

Вимоги до форми та змісту скарг громадян, строки їх подання, порядок і строки їх розгляду визначаються Законом України “Про звернення громадян”.

Поряд з цим, Володимир Дудник наголосив, що скарга підприємства повинна містити всі необхідні реквізити цього підприємства та бути підписана керівником зазначеного підприємства або особою, яка виконує його обов’язки.

В доповнення хочемо відмітити, що з початку 2018 року по цей час, скарги на рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб до Полтавської митниці ДФС не надходили.

Сподіваємось, що надані роз’яснення були змістовними та корисними.

Перейти до вмісту