Ви тут:
Комуналка Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Фахівці «Полтававодоканалу» пояснили, що робити, щоб не втратити субсидію з 1 травня

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017р. №300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка набрала чинності з 1 травня 2017 року, впроваджено оновлену Програму житлових субсидій.

Якщо по особовому рахунку станом на 1 травня 2018 року прострочена понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує двадцять неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), субсидія на наступний строк не призначається, про що органи соціального захисту населення інформують особу. Про це повідомили у Абонентській службі «Полтававодоканалу».

Якщо протягом двох місяців з дати інформування про не призначення субсидії на наступний строк громадянин звернеться до Управління соціального захисту населення та документально підтвердить сплату заборгованості або укладання договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.

Згідно з вищезазначеною постановою після закінчення опалювального сезону, станом на 1 травня 2018 року, абонентам-субсидентам буде виконано розрахунок та зняття з особового рахунку невикористаної суми субсидії за останній період її отримання та повернуто до Державного бюджету.

При наявності заборгованості на Вашому рахунку та відсутності коштів для її оплати в повному обсязі, пропонуємо Вам звернутися в службу обліку та реалізації з метою заключення договору реструктуризації заборгованості (вул. Спаська, 9).

Перейти до вмісту