Інформаційна відкритість громад. Брендування громад: для пирятинців провели навчальний практикум
Інформаційна відкритість громад. Брендування громад: для пирятинців провели навчальний практикум
Учора відбувся навчальний практикум з застосування законодавства на тему: “Інформаційна відкритість громад: цілі, завдання, інструменти. Брендування громад“.
Модератори практикуму Роман Повзик та Катерина Кролевська провели навчання з брендування громади, в цікавій та доступній формі роз’яснили – навіщо громадянам медіа, які є види медіавідносин, як якісно зробити прес-реліз, новини, повідомляють у міській раді.
Окрему увагу було зосереджено на роботі з сайтом громади та Facebook-сторінкою. Учасників семінару ознайомили з цілями та завданнями, які має виконувати сторінка у соцмережах, за якими принципами необхідно будувати матеріал для оприлюднення на сайті і в соцмережах.
Експерти акцентували увагу присутніх на необхідності видання інформаційних вісників, які мають сприяти відкритості інформації про діяльність муніципалітетів. Особливо це важливо для людей старшого віку, які не користуються інтернет-ресурсами. Відповідно до законодавства органи місцевого самоврядування повинні забезпечити громадянам доступ до публічної інформації, і при цьому використовувати усі можливі способи донесення інформації до громади.