Ви тут:
Анонс Полтавщина Суспільство 

Журналістів запрошують на тренінг для редакторів комунальних ЗМІ

Журналістів запрошують на тренінг для редакторів комунальних ЗМІ

Запрошують редакторів комунальних ЗМІ Чернігівської, Полтавської та Житомирської областей до участі у дводенному тренінгу на теми: “Стратегічне планування в медіа-організації або Як потрапити в майбутнє” та “Газетний дизайн і верстка”.

Тренінги відбудуться 1-2 березня (четвер-п’ятниця) у конференц-залі готелю “Україна” в Чернігові (пр.Миру, 33).

Участь для редакторів комунальних ЗМІ безкоштовна, за акредитацією. Кількість місць обмежена. Організатори забезпечують учасників проживанням, харчуванням, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків. Редакторам для роботи важливо мати ноутбуки або планшети та 3-5 примірників своїх газет.

Тренери:

Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси, співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України».

Євген Таратухін – Головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничий дім «Телегазета»

ПРОГРАМА 1 березня

Тренінг на тему «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє», тренер Дмитро Кліманов.

8.30 – 9.45 сніданок у готелі (для журналістів з Полтави та Житомира)

9:45 – 10:00 реєстрація, представлення, з’ясовуємо уявлення учасників про стратегічне планування

10.15 – 12.00Як візуалізувати мету? Модель минулого і сьогодення.

Практичне завдання.

Аналізуємо кожну газету, формуємо уявлення по кожному виданню про його читачів, рекламодавців і конкурентів.

Хто такі ваші читачі?

Що таке стратегічне планування?

Медіа бізнес – що це таке?

12.00 – 12.15 кава-перерва

12.15- 14.00Життєвий цикл продукту

Формулювання місії для минулого, теперішнього і майбутнього.

Практична робота

14:00- 14:45 – обід

14:45 – 15:15 Грантові можливості для новостворених газет

(Програмний координатор Інтерньюз Ірина Савченко)

15:15 – 17.15 SWOT аналіз

Ознайомлення з принципом роботи даного інструменту

17.15- 18.00 Бізнес-план.Бізнес стратегії.

Презентація бізнес стратегій і стратегії маркетингу

18:00 – запитання – відповіді. Завершення

ПРОГРАМА 2 березня

Тренінг «Газетний дизайн і верстка», тренер Євген Таратухін

8:00- 9:00 Сніданок у готелі (для всіх учасників).

9:00- 9:15 Знайомство, представлення, з’ясування очікувань учасників

9:15 – 11:00Принципи побудови дизайну газети

Як читачі переглядають зміст газети (Poynter Institute)

Види сторінок та їх особливості: Перша сторінка Новинні сторінки Тематичні сторінки

Спеціальні сторінки (сторінки розваг, ТВ програми, сторінки думок)

Інформаційні блоки

11:00 – 11:15 кава-перерва

11:15 – 13:00 Структура видання по шпальтах

Структура шпальт

Вибір кількості колонок, модульна верстка

Особливості структури новинного розвороту

Додаткові елементи оформлення статей

Елементи структури тексту і шрифт (заголовки, підзаголовки, рубрики і т.д.)

13:00 – 13:45 – обід

13:45 – 16.00 – Робота з фото

Фото гарне і погане. Які фото ніколи не можна ставити на шпальту

Етичні проблеми при виборі фото

Кадрування

Робота з малюнками, коміксами і колажами

Постановочне фото (коли використовується, вимоги, полювання за образами)

Інформаційна графіка і її види

Типові помилки при виробництві інформаційної графіки

Алгоритм і етапи редизайну

16:00 – 16:30 запитання – відповіді, виїзд учасників

Для участі в тренінгу редакторів ЗМІ Полтавщини просять зареєструватися в регіонального координатора: 0507530455

Тренінги проводять у рамках проекту “Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності” при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

 
Система Orphus