Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Пирятинській ОТГ успішно реалізують реформу у сфері надання адміністративних послуг

У Пирятинській ОТГ успішно реалізують реформу у сфері надання адміністративних послуг

У 2015 році для Пирятина відбулася історична подія – утворилася міська об’єднана територіальна громада. З’явилися нові можливості та нові повноваження. Міська рада визначила пріоритетний напрям роботи органу місцевого самоврядування – надання послуг населенню і поставила завдання –  створити Центр надання адміністративних послуг.

У 2017 році, завдяки реалізації проекту Німецького товариства міжнародного співробітництва „Реформа управління на сході України“, ця ідея стала реальністю. Облаштовано сучасний офіс з можливістю обслуговувати громаду на більш високому професійному рівні. Мешканці Пирятинської ОТГ тепер отримують адміністративні та муніципальні послуги швидко,  якісно, в комфортних умовах та доброзичливій атмосфері.

На сьогодні у ЦНАПі виконкому міської ради можна отримати 115 адміністративних та муніципальних послуг. За чотири місяці минулого року адміністраторами надано 5497  послуг, а в січні 2018 року – вже 1400. Серед них: послуги з паспортних питань, реєстрація місця проживання, реєстрація бізнесу та нерухомості, із земельних питань, будівництва та архітектури, соціальних питань (видача довідки про склад сім’ї або про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, отримання матеріальної допомоги на лікування, постановка на облік в дошкільний навчальний заклад, на квартирний облік та ін.).

Для зручності відвідувачів працює електронна черга, встановлено банківський термінал для оплати платних послуг. В зоні очікування для відвідувачів з дітьми облаштовано дитячий ігровий куточок, а для матусь із немовлятами в санітарній кімнаті є гаряча вода та встановлено пеленальний столик. Затверджено такий графік роботи, щоб послугою могли скористатися в зручний для себе час всі верстви населення.

Крім того, створено віддалені робочі місця в старостатах, де надаються і соціальні послуги. Така робота дає можливість реалізувати головну мету – наблизити послугу до споживача.

У пирятинців також є можливість отримати фахову консультацію не тільки адміністратора, а й фахівців-юристів, які працюють в Бюро правової допомоги та щотижня приймають громадян в ЦНАПі. Крім того, тут можна отримати роз’яснення спеціалістів стосовно зайнятості населення, захисту прав споживача, приватизації житлового приміщення та земельних питань.

Всього за кілька місяців своєї діяльності Центр надання адміністративних послуг став членом Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг та першою платформою з обміну досвідом Асоціації ОТГ.

На досягнутому міська рада не зупиняється. Робота  ЦНАПу удосконалюється. Нещодавно виконавчим комітетом впроваджено  нову автоматизовану систему – Реєстр територіальної громади, за допомогою якого формується сучасна база даних. Це база даних ХХІ століття – сучасна та захищена. Вона не має нічого спільного з колишніми картотеками, бо усе автоматизовано. Реєстр громади дає можливість  обмінюватися інформацією з іншими установами про особу, реєстрацію, зняття із реєстрації мешканців ОТГ. Зокрема,  інформація з Реєстру надається управлінню соцзахисту для вчасного призначення субсидій та інших державних соцдопомог.

В найближчих планах – впровадження нових послуг та електронних сервісів, створення нового порталу „SMART Пирятин“ з кабінетом мешканця, аби, не приходячи у Центр, громадянин міг не лише проконсультуватися, а й замовити певні послуги чи записатися в чергу до адміністратора.