Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві обговорили фактори візуальної культури міського середовища

У Полтаві обговорили фактори візуальної культури міського середовища

Сьогодні у КО «Інститут розвитку міста» відбулося засідання круглого столу «Візуальна культура міського середовища м. Полтава».

В обговоренні важливого для туристичної привабливості міста питання взяли участь депутати міської ради, представники управління з питань містобудування та архітектури виконавчого комітету, комунальних підприємств «Полтава-сервіс», КАТП-1628, інспекції по контролю за благоустроєм, санітарним та екологічним станом міста, підприємці, представники рекламних агенцій, повідомляють у міській раді.

Організатори зазначили, що захід проводили, аби обговорити питання приведення до відповідності фасадів закладів центральної частини міста. Зокрема, порушити питання розміщення зовнішньої реклами.

Серед основних проблем формування привабливого візуального міського середовища фахівці визначають самовільне розміщення власниками рекламних вивісок, банерів, щитів; недотримання вимог благоустрою; недостатній рівень інформування рекламістів про умови та вимоги до зовнішньої реклами у місті.

Начальник інспекції по контролю за благоустроєм санітарним та екологічним станом міста Володимир Рак зазначив, що розміщення та утримання конструкцій зовнішньої реклами, вивісок та вказівників проводиться відповідно до «Порядку розміщення зовнішньої реклами та спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами в місті Полтава»:

Підставою для розміщення вивісок, вказівників, штендерів є паспорт, виданий в установленому порядку уповноваженим комунальним підприємством «Полтава-сервіс». Самовільно встановлені конструкції зовнішньої реклами, вивіски, вказівники, покажчики, штендери та інші рекламні засоби підлягають демонтажу.

Круглий стіл проходив у формі діалогу, тож кожен мав можливість висловити свою думку. Спеціаліст КО “Інститут розвитку міста” Олександр Глазов зазначив, що такі заходи з підприємцями будуть проводитися і надалі:

Таким чином ми зможемо залучити більше підприємців до обговорення. Вони матимуть змогу поспілкуватися з представниками комунальних підприємств для попередження порушень під час встановлення зовнішньої реклами.

Недотримання порядку розміщення зовнішньої реклами має свої наслідки. Так, наприкінці минулого року комісія у складі депутатів міської ради, представників інспекції по контролю за благоустроєм, санітарним та екологічним станом міста, комунальних підприємств, демонтувала незаконно встановлені рекламні конструкції по вулиці Європейській, 17 та 19. Це рекламні конструкції «Мега-аптеки», магазину «Простор» та «Аптеки низьких цін».

Перейти до вмісту