Полтавцям розповідали як не бути криворукими, працюючи над дизайном у соцмережах
Полтавцям розповідали як не бути криворукими, працюючи над дизайном у соцмережах
Вчора у Grass Coworking пройшов тренінг «Дизайн у соцмережах або Криворукість лікується».
Це вже не перший тренінг, який влаштовує PR-агентство Yoda Consult. Попередній стосувався роботи у Facebook та розробки стратегії для проекту у цій соцмережі.
Головним спікером заходу був арт-директор Yoda Consult Георгій Єрьомін. Він 12 років працює в дизайні з комерційними, політичними та громадськими проектами.
За словами Єрьоміна, задач у дизайні для соцмереж може бути кілька і їх потрібно зрозуміти ще на початку роботи над проектом. Це передача інформації, заклик до дії, виклик асоціацій чи емоцій.
Зі зростанням кількості соцмереж, зросли і об’єми роботи для дизайнера. Адже Facebook, Google+, Youtube, Twitter, Instagram мають різні розміри для зображень і їх необхідно знати для вдалого компонування інформації.
Після технічних деталей щодо форматів файлів, розширень та гармонії кольорів, лектор перейшов до показу помилок на прикладах з полтавських спільнот у Facebook. Це полтавські чиновники, громадські організації, онлайн-видання, представники місцевого бізнесу.
Одна з головних тез Єрьоміна: «Дизайн має полегшувати читачу сприйняття інформації, а не ускладнювати її». Тим паче, що увага людини у соцмережах може вимірюватися кількома секундами.
Ще кілька тез з тренінгу щодо роботи дизайнера у соцмережах:
Краще ніяк, ніж погано;
Не використовуйте штампів у своїх ілюстраціях;
Подумайте, чи зрозуміють ваші читачі сенс, який ви закладаєте у візуальну складову.
Також спікер порадив не намагатися запхнути усю потрібну інформацію на одну картинку. По-перше, це погано читатиметься. А, по-друге, якщо її потрібно буде пустити на рекламу у Facebook, це коштуватиме дуже дорого.
Для тих же, хто ще не володіє професійними інструментами для дизайну, SMM-спеціаліст Денис Старостін розповів про корисні графічні сервіси. До таких відносяться VSCO Cam, Canva.com, Prisma. Ці інструменти доволі прості і дають можливість обробити візуальний контент для соцмереж.
Наприкінці тренінгу Георгій Єрьомін у якості підсумку дав кілька порад:
1. Будь-яке зображення, яке ви постите у соцмережах, — ваша реклама.
2. Працюйте над тим, щоб весь ваш проект мав єдиний стиль;
3. Акцентуйте на потрібному;
4. Дотримуйтеся структури;
5. Виділяйтеся серед інших;
6. Дбайте про різноманітність контенту, щоб він не приївся підписникам;
7. Найважливіше у дизайні — отриманий від проекту результат. Він і є головним критерієм якості.
Це не останній навчальний захід у цьому освітньому циклі. За словами організаторів, вони хочуть проводити такі проекти з періодичністю у 3-4 тижні.
Олена Бабенко