Ви тут:

Полтавцям розповідали як не бути криворукими, працюючи над дизайном у соцмережах

Полтавцям розповідали як не бути криворукими, працюючи над дизайном у соцмережах

Вчора у Grass Coworking пройшов тренінг «Дизайн у соцмережах або Криворукість лікується».

Це вже не перший тренінг, який влаштовує PR-агентство Yoda Consult. Попередній стосувався роботи у Facebook та розробки стратегії для проекту у цій соцмережі.

Головним спікером заходу був арт-директор Yoda Consult Георгій Єрьомін. Він 12 років працює в дизайні з комерційними, політичними та громадськими проектами.

Георгій Єрьомін

За словами Єрьоміна, задач у дизайні для соцмереж може бути кілька і їх потрібно зрозуміти ще на початку роботи над проектом. Це передача інформації, заклик до дії, виклик асоціацій чи емоцій.

Зі зростанням кількості соцмереж, зросли і об’єми роботи для дизайнера. Адже Facebook, Google+, Youtube, Twitter, Instagram мають різні розміри для зображень і їх необхідно знати для вдалого компонування інформації.

Після технічних деталей щодо форматів файлів, розширень та гармонії кольорів, лектор перейшов до показу помилок на прикладах з полтавських спільнот у Facebook. Це полтавські чиновники, громадські організації, онлайн-видання, представники місцевого бізнесу.

Одна з головних тез Єрьоміна: «Дизайн має полегшувати читачу сприйняття інформації, а не ускладнювати її». Тим паче, що увага людини у соцмережах може вимірюватися кількома секундами.

Ще кілька тез з тренінгу щодо роботи дизайнера у соцмережах:

​ Краще ніяк, ніж погано;

​ Не використовуйте штампів у своїх ілюстраціях;

​ Подумайте, чи зрозуміють ваші читачі сенс, який ви закладаєте у візуальну складову.

Також спікер порадив не намагатися запхнути усю потрібну інформацію на одну картинку. По-перше, це погано читатиметься. А, по-друге, якщо її потрібно буде пустити на рекламу у Facebook, це коштуватиме дуже дорого.

Для тих же, хто ще не володіє професійними інструментами для дизайну, SMM-спеціаліст Денис Старостін розповів про корисні графічні сервіси. До таких відносяться VSCO Cam, Canva.com, Prisma. Ці інструменти доволі прості і дають можливість обробити візуальний контент для соцмереж.

Наприкінці тренінгу Георгій Єрьомін у якості підсумку дав кілька порад:

1. Будь-яке зображення, яке ви постите у соцмережах, — ваша реклама.

2. Працюйте над тим, щоб весь ваш проект мав єдиний стиль;

3. Акцентуйте на потрібному;

4. Дотримуйтеся структури;

5. Виділяйтеся серед інших;

6. Дбайте про різноманітність контенту, щоб він не приївся підписникам;

7. Найважливіше у дизайні — отриманий від проекту результат. Він і є головним критерієм якості.

Це не останній навчальний захід у цьому освітньому циклі. За словами організаторів, вони хочуть проводити такі проекти з періодичністю у 3-4 тижні.

Олена Бабенко

Перейти до вмісту