Ви тут:

Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ

Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ

Дякуючи спільним зусиллям саунд-продюсера Morphom та бренда Pepsi народиться нове драйвове звучання української музики в проекті FUZZ.

Morphom фото

FUZZ – це виклик. Майже 50 років тому легендарний гітарист Джимі Гендрікс не побоявся такого виклику. З дитинства закохавшись у гітару, він став родоначальником нового звучання – гітарного ефекту під назвою FUZZ, який набув широкого поширення серед музикантів. Хоча гітарне звучання досі заворожує, сьогодні у центрі уваги електронний контролер, завдяки якому усі композиції звучать по-іншому.

Щомісяця, починаючи з червня 2017 року, відомі українські артисти записуватимуть FUZZ-трек спільно з Morphom – це будуть як ремікси на вже відомі пісні, так і зовсім нові композиції. Хто першим візьме участь у проекті, поки залишається таємницею. Однак 26 червня 2017 року на онлайн-презентації проекту FUZZ, Morphom та Pepsi представлять перших учасників, котрі прийняли виклик. Презентацію зможуть переглянути всі, адже відбудеться онлайн трансляція заходу.

Morphom, він же Роман Черенов, – молодий, однак уже відомий український саунд-продюсер. Особливість його підходу, що буде втілена в FUZZ, це творча колаборація з іншими артистами. Співпраця з щоразу новими музикантами потребує від продюсера чимало часу і значних зусиль, але Morphom вбачає в цьому перевагу:

«Постійний вокаліст змінив би концепцію проекту. Але фічерінг, якого я дотримуюсь зараз, передбачає залучення до кожного запису нових виконавців. Це дозволяє щоразу знаходити щось нове», – каже Роман Черенов.

Українські музиканти охоче беруть участь у експериментах саунд-продюсера. Із Morphom успішно співпрацювали численні артисти, серед них Джамала, гурт «ДахаБраха», вокалістка Pur:Pur Ната Сміріна, The Maneken та інші.

FUZZ не буде підпалювати гітару, як це зробив Джимі Гендрікс, однак танцювальні майданчики запалити обіцяє та подарувати меломанам низку треків, які будуть лунати все літо на радіостанціях країни. Роман Черенов пояснює: «Наша мета – потішити слухачів гарними композиціями, а не щось їм продати. Цей проект насамперед про музику, а не про маркетинг. Тож ми докладаємо зусиль, щоб наш саунд був якісним максимально».

«Музика – це територія бренду і частина філософії Pepsi, – коментує Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Pepsi створює яскраві моменти, тому природньо, що ми прагнемо підтримати українську музику, яка має потенціал дарувати мільйонам слухачів моменти естетичної насолоди і приємних емоцій знову і знову».

У жовтні 2017 року, після завершення проекту, відбудеться масштабний FUZZ концерт.

Інформаційна довідка

Про PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням споживають близько мільярда разів на день у понад 200 країнах. 2016 року обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяють PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Про Morphom

Morphom – проект, заснований восени 2014 року українським музикантом, композитором та продюсером Романом Череновим. Вперше проект був заявлений на каналі ТЕТ у новорічну ніч 2015 року у рамках «Кращого концерту року», одразу привернувши увагу слухачів та організаторів, які назвали його новим віянням в українській музиці.

Перейти до вмісту