Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Міжміські маршрути Полтавщини перевірять на якість надання послуг

Міжміські маршрути Полтавщини перевірять на якість надання послуг

Голова Полтавської ОДА Валерій Головко скликав нараду з приводу якості перевезення пасажирів на міжміських маршрутах.

На нараді були присутні начальник поліції ГУНП в Полтавській області Олег Бех, керівник УСБУ у Полтавській області генерал-майор Юрій Рахівський, прокурор Полтавської області Микола Кармазін, начальник Управління захисту економіки Дмитро Абрикосов, голова Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Володимир Онищенко, заступник начальника Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області Володимир Кужель.

Валерій Головко повідомив, що він постійно отримує численні скарги на якість перевезень від мешканців області:

Щодня, через соціальні мережі, до мене звертаються десятки полтавців зі скаргами на неякісне перевезення на міжміських напрямках. Ми, як обласна державна адміністрація, повинні слідкувати за тим, щоб перевезення відбувалися за певними стандартами і відповідали їм. А сервіси, які надають послуги нашим громадянам, були якісними. Необхідно розібратися у даній ситуації.

На його думку, сьогодні ситуація потребує особистого втручання керівництва області, адже робота перевізників відображає роботу всієї влади:

Те, що відбувається з пасажирськими перевезеннями турбує мене вже два з половиною роки. Я думаю, що буде доцільно перевірити всю структуру надання цих послуг, тому що вони є відображенням якості і роботи усієї влади. Починаючи від виконавчої й представницької влади, силових структур та правоохоронних органів, антимонопольного комітету та безпосередньо транспортної інспекції, яка повинна контролювати ці процеси.

Особливе занепокоєння у влади викликає стан транспорту, який бере участь у тендерах на отримання маршруту. А також відношення водіїв до пасажирів, безпека в транспортних засобах та порушення дорожнього руху.

Необхідно перевірити всіх перевізників на предмет надання якості послуг чи то в селі, чи то в районі. Вони мають бути якісними та відповідати чітким нормам законодавства, — говорить Валерій Головко.

Першим кроком на шляху вирішення даної проблеми є гаряча лінія, яку організовує Валерій Головко. Вона діятиме з наступного тижня, кожен мешканець Полтавської області зможе повідомляти про випадки порушень у міжміських маршрутах:

Мої помічники будуть реєструвати усі скарги та передаватимуть мені. Поки що, прошу писати у приватні повідомлення на сторінці Facebook (https://www.facebook.com/valeriy.golovko), а номер телефону гарячої лінії повідомлю пізніше. Ми будемо реагувати та карати недобросовісних перевізників.

Перейти до вмісту