Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Договірні зобов’язання у Миргороді виконуються задовільно, але й боржників ще вистачає

Договірні зобов’язання у Миргороді виконуються задовільно, але й боржників ще вистачає

img78c4efc96fb5844f4af1c96995fb62e9

На черговому засіданні виконавчого комітету міської ради, що відбулося учора, першим питанням в порядку денному значилось «Про стан виконання договірних зобов’язань за 11 місяців 2016 року». Розглядали це питання не вперше, то й присутні у залі, окрім членів міськвиконкому, депутати міської ради, керівники служб і відділів, представники рад мікрорайонів і місцевих ЗМІ мали можливість порівнювати отриману інформацію з тією, що озвучувалась раніше, повідомляють у міськраді.

Про стан виконання договірних зобов’язань щодо залучення коштів забудовників на розвиток інженерно-транспортної інфраструктури міста, надання в тимчасове користування місця під розміщення зовнішньої реклами за 11 місяців 2016 року доповідала заступник начальника управління архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю, начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю Оксана Бессонова. За її словами протягом 11 місяців 2016 року відділом архітектури та містобудування видано 14 містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок на інвестиційні на об’єкти: з нового будівництва – 8, з реконструкції – 6. А станом на 01 грудня 2016 року виконавчим комітетом укладено 6 договорів про пайову участь забудовника у розвитку інфраструктури м. Миргорода з новими забудовниками на суму 308 230 грн., з них завершено будівництвом 2 об’єкти та сплачено коштів на суму 143 598 грн. Крім того, 5 договорів по об’єктам реконструкції та перепланування (об’єкти містобудівні умови і обмеження не видаються згідно діючого законодавства) на суму 43 996 грн які оплачені в повному обсязі. По об’єктам будівництва, які вводились в експлуатацію протягом 11 місяців 2016 року заключено 5 договорів на суму 165 517 тис. грн, які також оплачені в повному обсязі. Таким чином за 11 місяців 2016 року відділ забезпечив укладання 16 договорів на загальну суму – 517 743 грн. Заборгованість по договорам пайової участі забудовників у розвитку інфраструктури м. Миргород в сумі 712 563 грн стягується в примусовому порядку. (Новоселеський В.С. вул. Кашинського, 4, ПП Агронафта вул. Перемоги, 10, ВКФ Кристал ЛТД, вул. Гоголя, 98-А). Наразі в судовому порядку вирішуються питання сплати коштів згідно договору про пайову участь забудовника у розвитку інфраструктури міста Миргорода по об’єкту будівництва “Торговий центр” по вул. Гоголя, 147 в м. Миргороді в сумі 1708750 грн. Всього за 11 місяців 2016 року Віділом архітектури та містобудування забезпечено надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту в сумі – надійшло 1 061 880,10 грн.

Проводиться відповідна робота і по контрою за виконанням договірних зобов’язань по наданню в тимчасове користування місця під розміщення зовнішньої реклами в місті Миргород. Так відділом архітектури та містобудування підготовлено у 2016 році 24 проекти договорів про тимчасове платне користування місцями, що перебувають у комунальній власності міста для розміщення зовнішньої реклами на загальну суму – 58 229 грн. Протягом 11 місяців 2016 року було погашено заборгованість минулого періоду в сумі 34747 грн, в тому числі за листопад 2016 року – 18417 грн. Проте на 1 грудня 2016 року заборгованість становить 30725,22 грн: ТОВ “Комерц Еволюшн” – 11530,27 грн. (кінцева дата погашення заборгованості по графіку 01.12.2017 року); ФОП Семенюта Ю.В. – 10570,56 грн, (у листопаді 2016 р. боржником сплачено 11560,64 грн, борг рівномірно зменшується); ТОВ “Фірма Лаваль” – 4002,10 грн, (у листопаді 2016 р. боржником сплачено 8300,0 грн., та 2 грудня 2400,0 грн., борг рівномірно зменшується, наразі рекламодавець постійно надає власні місця для розміщення соціальної реклами). Всього за 11 місяців 2016 року згідно діючих договорів надійшло 397379,65 грн.

А ось у виступі начальник земельного відділу Тетяни Зелінської традиційно йшлося про стан виконання договірних зобов’язань щодо укладання договорів врегулювання правовідносин та договорів сервітутного користування за 11 місяців 2016 року. І, як зазначила доповідач, станом на 1 грудня 2016 року обліковується 71 договір врегулювання правовідносин, пов’язаних з зайняттям земельної ділянки без правовстановлюючих документів, з них за 11 місяців 2016 року укладено – 16, щомісячний сумарний розмір плати по цих новоукладених договорах становить 33 191, 35 грн. У зв’язку з укладенням договорів оренди земельних ділянок та реєстрації речового права за 11 місяців 2016 року припинено 18 договорів. За даними фінансового управління міської ради за 11 місяців 2016 року в рахунок оплати по договорах врегулювання правовідносин надійшло коштів на суму 1 515 639,90 грн. За результатами щомісячного моніторингу оплати за договірними зобов’язаннями, що здійснював протягом року земельний відділ, визначались суб’єкти господарювання, які не виконували договірні зобов’язання. Боржникам направлено листи – претензії.

Станом на 01.12.2016 року обліковується 47 договорів сервітутного (обмеженого) використання земель комунальної власності для вбудованих та прибудованих нежитлових приміщень в багатоквартирних жилих будинках, щомісячний розмір плати по них становить – 44 225,46 грн. Претензійну роботу з боржниками та суб’єктами господарювання, які використовують земельні ділянки комунальної власності без правовстановлюючих документів буде продовжено. Крім того з метою стягнення в судовому порядку збитків за використання земельних ділянок комунальної власності без правовстановлюючих документів планується виготовити необхідну документацію із землеустрою та здійснити реєстрацію речових прав на земельні ділянки комунальної власності.

Про стан виконання договірних зобов’язань щодо надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності за 11 місяців 2016 року йшлося у виступі начальника відділу споживчого ринку та підприємництва міської ради Любові Кундій. За 11 місяців 2016 року, – наголосила доповідач, – було прийнято 217 рішення виконавчого комітету та укладено 187 договорів на надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності. На даний час діє 193 договори (в основному на торгівлю продовольчими і непродовольчими товарами, надання послуг з тимчасових споруд (кіосків, павільйонів) та здійснення сезонної виносної торгівлі і за 11 місяців 2016 року до міського бюджету надійшло 670,1 тис. грн. Контроль за своєчасністю та повнотою надходжень до місцевого бюджету здійснюється щомісячно 3 числа наступного за звітним, після надання інформації фінансовим управлінням міської ради щодо сплати за надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності. Після проведених звірок виявляються суб’єкти господарювання, які не здійснили у від ведені терміни сплату за надання в оренду окремого конструктивного елементу благоустрою комунальної власності. З ними проводиться певна робота по недопущенню заборгованості та здійсненню термінової сплати. В основному сплата здійснюється своєчасно.    

Обговоривши питання (в обговоренні виступали й надавали слушні пропозиції також й окремі депутати міської ради) виконавчий комітет визнав роботу відділу архітектури та містобудування, земельного відділу й відділу споживчого ринку та підприємництва по виконанню договірних зобов’язань за 11 місяців 2016 року задовільною і доручив першому заступнику міського голови Сергію Швайці та заступнику міського голови Сергію Павленку забезпечити встановлення у вищезазначених відділах міської ради програмного комплексу для здійснення ефективного контролю оплати за договірними зобов’язаннями.

Перейти до вмісту