Ви тут:
Оголошення Полтавщина Суспільство 

Центр розвитку місцевого самоврядування у Полтаві шукає бухгалтера та офіс-менеджера

Центр розвитку місцевого самоврядування у Полтаві шукає бухгалтера та офіс-менеджера

20866134

Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» запрошує на роботу бухгалтера.

За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Полтавській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку регіонального офісу Центру в м. Полтава шукають високо мотивованого, організованого та інноваційного працівника для вирішення питань, пов’язаних з утриманням та організацією роботи офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери особливої уваги включають в себе:

• Координація діяльності в сфері фінансів/бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
• Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
•Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
• Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);

Початок роботи:

Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді чекають на електронну адресу: Poltava.lgdc@gmail.com

Останній день подачі резюме до 07.12.16

Також на роботу запрошують офіс-менеджера

Сфери особливої уваги включають в себе:

• Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
• Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
• Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
• Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
• Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д.
• Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки

Кваліфікаційні вимоги:

• Повна вища освіта
• Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
• Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
• Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
• Відмінне володіння англійською мовою є обов’язковим, високий рівень української мови

• Хороші навички роботи з комп’ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
• Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
• Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації

Початок роботи:

Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Система Orphus