У Полтаві пройде третій етап Національної серії змагань Ltava Attack Series
2-3 липня на картодромі “Лтава” відбудеться третій етап Національної серії змагань Ltava Attack Series. Про перегони, правила та підготовку до змагань в ексклюзивному інтерв’ю “Новинам Полтавщини” розповів організатор Андрій Приходько.
“Спочатку змагання були організовані як трек-дні — такий собі формат дозвілля. Вони дуже популярні в Європі. Проводяться для того, аби зменшити правопорушення. Бо коли у людини є хороша машина, вона хоче отримати для себе якийсь адреналін від їзди. Тому, щоб не показувати свої екстремальні вміння на дорогах загального користування, у кожній країні і кожному місті є треки. Щось подібне ми намагалися зробити і у Полтаві. Запрошували людей на закриту трасу, де не було глядачів, і там автолюбителі могли провести цілий день, позмагатися між собою. Такі трек-дні ми почали влаштовувати ще у 2010 році. Але, потім ми захотіли позмагатися на час, подивитися хто як їде. Далі — почали запрошувати знайомих з інших міст. Потім – ми почали розподіляти автівки на класи, і уже цьогоріч вирішили проводити Національну серію змагань. Вони проходять за підтримки Автомобільної федерації України”, – розповів Приходько.
Він зазначив, що уже пройшло 2 етапи змагань. Перший — 23-24 квітня, другий — 21-22 травня. У першому етапі участь взяли 58 учасників, у другому — 52. У третьому ж етапі візьмуть участь близько 50-ти гонщиків, і проходитиме він “у зворотньому напрямку”.
“Тобто, ми постійно їздимо проти годинникової стрілки, а це будемо їздити за годинниковою стрілкою, що стане своєрідною родзинкою. Це національна серія змагань. Вона включає у себе 5 гонок. Щоб стати переможцем у даній дисципліні, потрібно набрати найбільшу кількість балів у трьох етапах з 5-ти. Взяти участь у гонках може будь-хто охочий, йому просто необхідно подати заявку, отримати ліцензію ФУА, тобто ліцензію пілота про те, що він не брав участі у будь-яких нелегальних гонках, мати справне авто, у день змагань пройти технічну комісію, – треба аби справні були ремені безпеки, наявний вогнегасник, шолом закритого чи відкритого типу і “не лисі” шини, без дефектів”.
Андрій наголосив, що найпершим правилом під час проведення змагань є безпека. На картодромі постійно чергують “швидка допомога”, рятувальники, ліцензовані маршали, працюють досвідчені люди, серед яких і директор гонки, і директор безпеки, усі маршали на трасі мають ліцензії відповідної категорії. Для вирішення ж, безпосередньо, якихось суперечок на змаганнях працюють комісари.
“Учасники відзначають, що у Полтаві один із безпечних треків. На змаганнях у нас середня швидкість проходження траси 65 км/год., тому навіть якщо пілот десь помиляється, він потрапляє у зону вильоту чи гравійну пастку, тобто усе безпечно. Також учасники відзначають дуже зручне географічне розташування Полтави. До нас приїздять з усіх областей України. До усього ж, картодром “Лтава” має дуже гарну інфраструктуру. І велика вдячність за це директору, йому вдається зберегти трасу у доброму стані. Вона вважається однією з кращих в Україні”, – сказав Андрій Приходько.
Серед полтавців, фаворитом у змаганнях є Дмитро Белогубцев, із 75-ти учасників він має абсолютний результат у часі.
Не оминув увагою організатор змагань і найбільшу проблему цього виду спорту — відсутність треків.
“Найбільша проблема у дисципліни, як і у спорту, загалом, – це відсутність треків. У нас у країні залишилося, грубо кажучи, 3 картодроми”, – наголосив Андрій Приходько.
Ознайомитися з результатами попередніх змагань, переглянути фото та відео можна на офіційному сайті — http://ltavaring.com/.