Прем’єру «Голосу країни- 6» подивилися 8 мільйонів українців
У прем’єрному епізоді в рамках «сліпих прослуховувань» тренери проекту Іван Дорн, Потап, Тіна Кароль і Святослав Вакарчук відібрали перших учасників для своїх команд. Згідно з показниками, пік глядацького інтересу був зафіксований на виступі останньої учасниця з Білорусі Вікторії Шейко, яка виконала композицію «Daddy» Emili Sande. Виконавиця розвернула всі чотири тренерських крісла, але вибрала в якості свого наставника Потапа.
Окрім того, великий резонанс в соціальних мережах викликали виступи солістки ансамблю ЗСУ, донеччанки Аліни Башкіної, яка зворушливо виконала композицію «Обійми», а також викладача музичної академії, композитора Костянтина Дмитрієва, який вразив своїм стильним вокалом і оригінальністю подачі пісні Аdelle «Hello».
Новий сезон «Голосу країни» стартував ще більш успішно, ніж ювілейний п’ятий сезон: прем’єрний випуск шостого сезону переглянуло більше глядачів, ніж аналогічний випуск минулого сезону, поліпшивши стартові показники на 2.1 п.п або 11% по частці аудиторії 18-54 (Україна).
Виробництвом «Голосу країни-6» для телеканалу «1+1» займається «1+1 Продакшн». Нагадаємо, в шостому сезоні вокального проекту «Голос країни» глядачі зможуть стати ближче до проекту і побачити, що відбувається за лаштунками, як учасники готуються до виступів, як «платинова четвірка тренерів» Іван Дорн, Потап, Тіна Кароль і Святослав Вакарчук взаємодіють між собою в перервах між зйомками. Українські композиції складуть 60% музичного наповнення сезону. Як вже встигли відзначити зіркові наставники, рівень музичної підготовки учасників шостого сезону набагато вищий, ніж у попередньому сезоні.
Довідка
«Голос країни» – українська адаптація голландського формату «The Voice». Зараз цей проект з неймовірним успіхом транслюється майже в півсотні країнах світу. Україна стала другою країною поряд з США, яка адаптувала голландський формат «The Voice». Перший сезон «Голосу країни» вийшов в ефірі телеканалу «1+1» в травні 2011 року і відразу завоював популярність.
Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 18-54 (Україна) та 4+ (Україна).