Ви тут:
Головне Кримінал Полтавщина Суспільство 

До Нового року робота обласної поліції кардинально зміниться – Олег Бех

PM957image001

Сьогодні під час прес-конференції начальник Головного управління поліції Олег Бех, зокрема, розповів про кардинальні зміни в роботі поліції Полтавщини в умовах реформування.

«До нового року ми плануємо запровадити роботу сучасного колл-центру з прийому повідомлень громадян на лінію 102. Цей проект був нами апробований в процесі прийому рекрутів в нову патрульну поліцію на базі створеної «Гарячої лінії», що обслуговує Полтаву й Кременчук. Надалі географію обслуговування ми розширимо на всю область, – сказав Олег Бех.

З моменту запуску роботи колл-центру на базі Головного управління Національної поліції Полтавщини, всі дзвінки на лінію “102” з усієї області будуть надходити саме сюди. Такий підхід забезпечує безумовну реєстрацію всіх повідомлень, дзвінків та запис розмов.

За словами очільника поліції області, вже зареєстроване операторами повідомлення в електронному вигляді буде надходити до чергових частин місцевих відділів і відділень поліції та на робочі місця диспетчерів, які безпосередньо керуватимуть нарядами поліції та контролювати реагування на подію місцевих поліцейських, з урахуванням хронометражу, якості роботи слідчо-оперативних груп та патрульних нарядів.

Наявність такого центру забезпечить якісне та оперативне обслуговування населення при виникненні проблем у громадян.

«Попередньо ми плануємо підготувати та долучити до роботи близько 10 операторів, які проходять ретельний відбір та навчання, – повідомив начальник Головного управління поліції, – організація роботи колл-центру буде такою, щоб кожен громадянин міг оперативно додзвонитися. З цією метою ми передбачили наявність вільних резервних ліній, на які, у разі необхідності, будуть автоматично переключатися дзвінки».

Перейти до вмісту