Ви тут:
PROвсе 

Оксфордський словник обрав найпопулярніше слово 2015 року

emodzi

Видавництво Oxford University Press, що випускає Оксфордський словник англійської мови, традиційно обрало слово року. Уперше в історії ним стала піктограма-смайлик, повідомляє ВВС Україна.

Визнаючи все більш сильний вплив інтернет-культури на мову, британські філологи вибрали не слово, а смайлик “емодзі” (emoji) під назвою “Обличчя зі сльозами радості”. Емодзі найкраще відбиває “характер, настрій і думки 2015 року”, вирішили мовознавці.

“Культура емодзі стала настільки популярною, що окремі малюнки розвинули власні тренди та історії”, – наголосив президент “Оксфордського словника” Каспер Гретвол.

Зображення показує “грайливість та інтимність” цієї культури.

До цьогорічного списку “Слова року” увійшли також брексіт (сполучення слів “Британія” та “вихід” (exit), яким охрестили можливість виходу Сполученого Королівства з Євросоюзу), ламберсексуал” (молодий міський мешканець, який дотримується певного стилю: носить бороду і сорочки в клітинку).

Також у переліку – “блокувальник реклами” (ad blocker), дарквеб (dark web, “темна мережа”) та “економіка спільної участі” (sharing economy).

У 2014-му – словом року стало “vape”, що означає процес куріння електронної сигарети, у 2013-му – “selfie”, яке укладачі визначили як “фото самого себе, зазвичай зроблене за допомогою смартфона або веб-камери і розміщене в соціальних мережах”.

Перейти до вмісту