Ви тут:

Які послуги надає ДПІ у м. Полтаві

Центром обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів. Серед них приймання податкової звітності, видача ідентифікаційного номера, отримання електронного цифрового підпису тощо. Також для зручності відвідувачів в Центрі функціонує система Wi-Fi.

У залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах. Крім того, з метою інформування платників про зміни в законодавстві в Центрі розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури тощо.

В окремій кімнаті ЦОПу облаштовано Центр сертифікації ключів електронного цифрового підпису. Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватися з тих чи інших питань із кваліфікованими спеціалістами.

Протягом січня-вересня 2015 року Центром обслуговування забезпечено надання платникам податків послуг у наступній кількості: прийом звітності – 343923, прийом та реєстрація вхідної кореспонденції – 82658, консультацій – 19244, генерування електронних ключів – 2727, адміністративних послуг – 28617.

Центр обслуговування платників працює за адресою вул. Фрунзе, 155 у наступному режимі:

Понеділок, середа, п’ятниця – з 9:00 до 18:15

Вівторок, четвер – з 9:00 до 20:00

Субота – з 9:00 до 16:00

Неділя – вихідний день

Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві.

 

Перейти до вмісту