Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Суспільне розуміння, матеріально-технічне забезпечення й кадрова політика – головні проблеми інклюзивної освіти на Полтавщині

Суспільне розуміння, матеріально-технічне забезпечення й кадрова політика – головні проблеми інклюзивної освіти в області. У зеленій залі обласної ради та ОДА продовжує роботу семінар для освітян “Шляхи реалізації інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами”.

“На Полтавщині діти з особливими освітніми потребами навчаються у 12 спеціальних школах-інтернатах, 2 навчально-реабілітаційних центрах й більше 80 загальноосвітніх навчальних закладах. У Комсомольську працює школа, де є 10 спеціалізованих класів. Усього в області за системою інклюзивної освіти навчається лише 200 учнів, а решта дітей з особливими потребами мають індивідуальний графік”, – розповів директор департаменту освіти і науки ОДА Євгеній Ленський.

Про основні проблеми професійних училищ розповіла заступник директора Полтавського вищого міжрегіонального професійного училища імені С. С. Бірюзова Наталія Московець.

“У нашому закладі навчається більше 400 учнів, із яких – із вадами слуху. Основними проблемами є неузгодженість штатних розкладів, проблема кадрів –  немає психологів, логопедів, фізичних реабілітологів, матеріально-технічне забезпечення – мають бути чіткі мультимедійні дошки, комп’ютери. Одна із глобальних проблем – у законодавстві. Учень інвалід користується низкою пільг, після до 18 років він втрачає це звання, – зазначила Наталія Московець.

Участь в обговоренні взяли начальник відділу Національної Асамблеї інвалідів України Лариса Байда, начальник відділу Міністерства освіти та науки України Тетяна Симоненко, заступник голови ОДА, голова обласного комітету доступності Олег Пругло.

Система Orphus