Ви тут:
Полтавщина Точка зору 

“Українці традиційно не звикли звертатися до психолога”, – представник МЗС Литви

Українці, зокрема й полтавці, ще не мають певних навичок виговоритися. Люди не звикли ділитися своїми проблемами з психологом.

Таку думку висловила завідуюча відділом двостороннього співробітництва Департаменту розвитку співробітництва МЗС Литви Лілія Жінене.

“В українців ще немає певних навиків виговоритися. В західних країнах це досить нормально звернутися до психолога, порадитися стосовно дитини чи відносин в сім’ї. Це як в вас піти до сусіда й поговорити про свої проблеми. Ми не йдемо до сусіда за порадою. Ми йдемо до психолога й там вирішуємо проблеми”, – сказала Жінене.

Вона зазначила, що людям треба дати зрозуміти, що існують гарячі лінії, куди можна зателефонувати та поговорити. Там для того сидять спеціальні люди, щоб кожен мав таку можливість.

Прикладом є безкоштовна телефонна лінія для учасників АТО, фронтових волонтерів, вимушених переселенців та їх сімей. Це спільний українсько-литовський проект.

Однак, за її словами, полтавці не поспішають туди звертатися. Насамперед, через необізнаність.

“Треба людей більше інформувати про наявність такої лінії. Якщо люди зрозуміють, що існують такі послуги, можливо, тоді стане вирішувати легше проблеми. Дуже важливо налаштувати людину на позитив. Перші дзвінки й контакти йдуть саме через такі лінії. Головне зрозуміти проблеми того, хто телефонує та направити до тих програм, які в нас існують.”, – сказала пані Лілія.

Система Orphus Поделиться на fb