Ви тут:
Головне Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Полтавський call-центр емоційної допомоги для учасників АТО оголошує про набір волонтерів

LDC_logo

Полтавців, які пройдуть навчання і допомагатимуть учасникам АТО, відбиратимуть у декілька етапів згідно з адаптованими для України литовськими методиками.

Нагадаємо, що ще наприкінці березня цього року було оголошено про створення у Полтаві call-центру емоційної допомоги для учасників АТО, членів їх сімей, волонтерів та внутрішніх переселенців з міст, постраждалих внаслідок бойових дій на Донбасі.

Адаптацію методик, разом з українськими партнерами, після низки зустрічей з цільовою аудиторією з міст Кременчука, Комсомольська, Кобеляк, Лубен, Пирятина, Миргорода та Полтави, підготували литовські професіонали у цій сфері – виконавчий директор Асоціації служб емоційної допомоги Литви Томас Барановас і спеціаліст Угне Кабелкайте. Вони приїздили на Полтавщину наприкінці червня 2015 року

Наразі у приміщенні, де базуватиметься call-центр, закінчуються ремонтні роботи. Наступний етап – відбір та навчання волонтерів, які по кілька годин на місяць на безоплатній основі працюватимуть на телефонних лініях.

Для всіх полтавців, які захочуть допомагати цій установі, проведуть інформаційну зустріч, де пояснять всі аспекти і нюанси такої волонтерської роботи. На зустрічі кожен заповнить анкету і пройде «текст волонтера емоційної допомоги» згідно адаптованих литовських методик.

Далі відібраних за анкетами людей розподілять у групи по 5-6 чоловік і проведуть з ними індивідуальні співбесіди. За результатами цих співбесід визначать тих, хто пройде навчання і стане волонтером call-центру емоційної допомоги.

Одна з обов’язкових умов: людина повинна мати більше 18 років і проживати в Полтаві. Пріоритет у відборі надається тим людям, які певним чином пов’язані з учасниками АТО. Але найголовніше – бажання наполегливо вчитися і допомагати.

Загалом кожен з відібраних і навчених волонтерів має виділяти по 3 години тричі на місяць у вечірній час. Орієнтовна необхідна кількість волонтерів для повноцінного забезпечення call-центру – 20 чоловік.

Зазвичай волонтер call-центру пройде практику протягом сумарно 200 годин (по 3 години за один раз, виходячи зі зручного для нього графіку). Основний час роботи установи – вечір, з 18:00 до 24:00. Після успішно пройденої практики курсант отримує сертифікат волонтера емоційної підтримки. Згодом, здавши тести, волонтер може стати вчителем у цьому напрямку.

Для того, щоб долучитися до бажаючих пройти навчання і допомагати call-центру, необхідно заповнити невеличку анкету (http://goo.gl/forms/BVRJXCT8um) або зателефонувати представниці Фонду «Унія 1219» Ользі Олексієнко за номером 067-313-11-96.

Довідка: Організатором call-центру є Фонд «Унія 1219» за підтримки литовських міністерств — охорони краю, закордонних справ, внутрішніх справ та департаменту поліції при міністерстві внутрішніх справ. Проект фінансується Програмою розвитку співробітництва та популяризації демократії Міністерства закордонних справ Литовської Республіки (Orange projects).

Від української сторони партнерами стали ГО «Команда небайдужих», ГО «Асоціація ветеранів та учасників АТО Полтавщини», керуючий Полтавською єпархією УПЦ Київського Патріархату архієпископ Полтавський та Кременчуцький Федір, БО «Благодійний Фонд Головко», ГО «Центр стратегічних комунікацій».

Також партнером реалізації став голова Полтавської ОДА Валерій Головко.

 

Система Orphus Поделиться на fb