Ви тут:
Економіка Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

АМКУ зобов’язало Полтаватеплоенерго повністю відновити гаряче постачання

Адміністративна колегія Полтавського обласного територіального  відділення  Антимонопольного комітету України рекомендувала ПОКВПТГ  «Полтаватеплоенерго» припинити антиконкурентні дії.

Як встановило відділення АМКУ за результатами дослідження регіонального ринку послуги централізованого постачання гарячої води, ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» у зв’язку із боргами перед ПАТ «Полтавагаз» та відсутністю планових ресурсів припинило надання послуги з централізованого постачання гарячої води з 10 червня по даний час, крім 3-х котелень.

Як повідомляє прес-служба АМКУ, наразі гарячу воду отримують лише споживачі від 3-х котелень Полтави: по вул. Комсомольська, 7; вул. Ціолковського, 36; вул. Нариманівська, 2.

За даними підприємства, 10 червня газовикористовуюче обладнання 33 котелень ОКВПТГ«Полтаватеплоенерго» було опломбовано ПАТ «Полтавагаз».

«Згідно розрахункових матеріалів тарифів на послугу з централізованого постачання гарячої води, наданих ОКВПТГ«Полтаватеплоенерго» у плановані розрахунки тарифів, що надавались  протягом 2014 р. – січня-квітня 2015 р. до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг та  НКРЕКП  для встановлення тарифів, враховано витрати на надання послуги  з централізованого постачання гарячої води споживачам безперебійно протягом року», – зазначив голова територіального відділення Володимир Оніщенко.

Враховуючи вищенаведене, з метою припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції та керуючись статтею 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», адміністративна колегія Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України рекомендувала ОКВПТГ«Полтаватеплоенерго» в 10-ти денний термін вжити дієвих заходів щодо відновлення надання послуги з централізованого постачання гарячої води споживачам, своєчасного надання послуги  в установлених обсягах та належної якості, недопущення зниження якості послуги, зокрема  зниження її кількісних та якісних показників.

Система Orphus Поделиться на fb