Ви тут:

У Полтаві пройшов цикл тренінгів з журналістських розслідувань для учнів загальноосвітніх шкіл

DSC_0423

07 квітня завершився цикл тренінгів з журналістських розслідувань для учнів загальноосвітніх шкіл Полтави.

Протягом лютого-квітня 2015 року учні школи-інтернату №1 змогли долучитися до журналістської діяльності. Полтавська бібліотека для юнацтва імені Гончара та Аналітичний Центр «Бюро економічних та соціальних досліджень» організували серію тренінгів для школярів.

Основною метою заходів є відкриття нових горизонтів для молоді та підготовка до дорослого життя. Участь у тренінгах взяли 20 учнів 11 класу, для яких вибір майбутньої професії є життєво важливим. Журналістика – це професія, що динамічно розвивається. На плечі журналістів лягає тягар цікавого висвітлення матеріалу та донесення до громади правди життя.

Темою для занять було обрано журналістські розслідування. Як зазначив Вадим Штефан, керівник проектів «Бюро економічних та соціальних досліджень», тематика журналістських розслідувань важлива у повсякденному житті кожного дорослого громадянина. Вона розвиває критичне мислення, навички пошуку та аналізу інформації, верифікацію отриманих знань. Тобто є необхідною частиною політичної свідомості кожного українця.

Тренінг включав три модулі.

Перший модуль провели експерти «Бюро економічних та соціальних досліджень «Вадим Штефан та Костянтин Донченко. Темою стало планування проведення журналістського розслідування та пошук інформації. Учні змогли самостійно розробити стратегію проведення розслідування та здійснили пошук необхідної інформації про традиційне та дистанційне навчання. Тренери особливий наголос поставили на фундаменті будь-якої роботи журналіста – істині.

DSC_0498

На другий модуль запросили Ігора Середу, керівника творчої групи редакції підготовки інформаційно-аналітичних програм ОДТРК «Лтава». Захід присвячено написанню журналістського матеріалу та особливостям психологічної роботи журналіста з читачами, колегами та інформаторами. В інформаційній роботі важливою, зазначив пан Ігор, є не тільки суть, але й форма подачі. Телевізійний ведучий, змінюючи тембр голосу, надає інформації емоційного забарвлення, формує ставлення адресата до різних подій. Ілюстрація є невід’ємною частиною кожного журналістського матеріалу. Вона концентрує увагу на змісті та приваблює формою. На думку пана Ігоря кожна подія має негативні та позитивні сторони. Школярі одразу почали задавати каверзні питання, як-от «Що поганого у веселці?». І отримали на них відповідь!

Учень 11-В Логачов Юра:«На цьому тренінгу я здобув багато корисної інформації. Наприклад навчився правильно отримувати інформацію, її шукати сприймати проводити аналіз та почув про правила журналістики, журналістську етику».

DSC_0420

Третій модуль був суто практичним. Слухачі вчилися розміщувати та поширювати свої матеріали серед ЗМІ. Учням показали основні місцеві мас-медіа, які готові до співпраці з різними авторами, загальноукраїнські видання, що зацікавлені у регіональних новинах.

Проведений цикл тренінгів дасть можливість молоді використати набути навички у життєвих ситуаціях: запобігання медіа маніпуляціям, політичний вибір, отримання роботи у сфері журналістики.

Новини Полтавщини
Privacy Overview

Ми дбаємо про захист ваших даних

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращий досвід роботи на нашому веб-сайті. Продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie. Детальніше про політику використання файлів cookie.