З початку року понад тисячу полтавських заявників отримали електронний цифровий підпис
Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує про можливість електронного звітування платників до органів ДФС. Для подання звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом, який можна отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-дов
На сьогоднішній день послугами електронного цифрового підпису скористалися 1030 заявників. Зокрема в Гадяцькій ОДПІ ці послуги отримали 93 заявники, в Карлівській ОДПІ – 68 заявників, в Кременчуцькій ОДПІ – 365 заявників, в Лубенській ОДПІ – 287, в Миргородській – 52, Полтавській – 54, а у Лохвицькій та Хорольській ОДПІ – по 6 заявників. Послугу цифрового підпису в пункті реєстрації акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-дов
Крім роботи відповідних пунктів реєстрації у Полтаві, Кременчуці та Лубнах, працівники відділу реєстрації користувачів при Головному управління ДФС у Полтавській області виїжджають до різних міст та районів області. Зокрема, з початку року такі виїзди були до Миргорода, Гадяча, Зінькова, Карлівки, Семенівки та Лохвиці, що дозволило покращити організацію роботи по оформленню послуги електронного цифрового підпису.
Головне управління ДФС у Полтавській області нагадує, що електронний формат звітування зекономить платникам час та кошти. Ключі для подання звітності та митних декларацій в електронному вигляді у пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації ключів Інформаційно-дов
Крім того, повідомляємо, що Державною фіскальною службою України затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-дов
Головне управління ДФС
у Полтавській області