Ви тут:

Керівництво Кобеляк консультувало щодо сплати земельного податку бюджетними організаціями

12514612Днями відбулася робоча зустріч керівництва Кобеляцької міської ради та Кременчуцької об’єднаної державної податкової інспекції. До Кобеляк для проведення податкових консультацій прибув заступник начальника цього податкового органу Андрій Любченко.

Про це повідомили в Кобеляцькій міській раді.

Темою консультацій був механізм адміністрування місцевих податків і зборів в місті Кобеляки у світлі кардинальних змін в податковому законодавстві України. Але особливу увагу Андрій Любченко приділив саме справлянню земельного податку. Він зазначив, що відтепер платитимуть за землю й бюджетні організації, які мають у постійному користуванні досить великі за розмірами земельні ділянки. Проте цього року в кошторисах таких організацій не були передбачені кошти на сплату земельного податку. Податківець запропонував розглянути можливість надання пільги по сплаті земельного податку цій категорії платників податку принаймні у 2015 році.

Міський голова Олександр Ісип погодився з тим, що кобеляцьким бюджетним організаціям, особливо закладам освіти та охорони здоров’я, не під силу буде сплачувати земельний податок навіть у тому досить невеликому розмірі, що затвердила Кобеляцька міська рада. Відтак, очільник Кобеляк пообіцяв внести на розгляд чергової сесії міської ради питання про звільнення від сплати земельного податку у 2015 році усіх місцевих бюджетних організацій. Але керівники цих організацій мають подбати про те, щоб у кошторисах на 2016 рік були передбачені кошти на сплату земельного податку у повному обсязі.

Для довідки. Кобеляцька міська рада  встановила ставку земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання державної та комунальної форми власності, у розмірі 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Наприклад, міська рада сплачуватиме до міського бюджету за користування земельною ділянкою пл.0,25 га під своїми адмінбудівлями близько 500 грн. на рік.

Перейти до вмісту