Ви тут:

«Що таке «call-центр», або«Консультаційно-дорадницька медична служба»

На численні запитання мешканців міста Полтави про реалізацію благодійного проекту «Створення консультаційно-дорадницької медичної служби» розповів перший заступник директора Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» Андрій Олєйніков..

Коли розпочне роботу callцентр?

Після вирішення низки організаційних питань, а саме: фінансових, кадрових, матеріально-технічних…

 Як населення міста Полтави дізнається про день відкриттяcallцентру?

Про це буде повідомлено через засоби масової інформації (інтернет-видання, телебачення, радіо, газети.

Що вже зроблено для втілення в життя цього проекту?

 Дуже багато. Перш за все, його розробили на високопрофесійному рівні, провівши маркетингові дослідження, маючи на меті гостру проблему – відсутність єдиної установи, яка б надавала інформаційні послуги, що стосуються охорони свого здоров’я. Оформлено відповідні листи-клопотання від органів державної влади в підтримку цього проекту, та до іншого благодійного проекту «Організація служби хоспіс вдома у м. Полтава», який доречи добре модернізували. Проект call-центр ґрунтуватиметься лише на принципах системи управління якістю.

 Даний проект перекладено на англійську мову з метою звернення до іноземних благодійних фондів та організацій з проханням підтримати цей проект, також дану проектну пропозицію оформлено, згідно вимог провідного міжнародного благодійного фонду, що знаходиться в м. Києві, й незабаром буде відправлено, та до інших фондів та інвесторів.

 Хто може одержувати інформацію callцентру?

 В першу чергу це будуть громадяни пільгових категорій та члени їхніх родин (учасників АТО, Великої Вітчизняної Війни, ліквідаторів аварії на ЧАЕС). Потім, категорії будуть доповнюватись окремо.

Хто автор та розробник цього проекту? Яка в нього освіта?

Розобником та автором цього благодійного проекту є я, Андрій Володимирович Олєйніков – перший заступник директораПОБО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги». Маю повну вищу освіту:

–          з відзнакою закінчив Полтавську державну аграрну академію і отримав повну вищу освіту за спеціальністю „Менеджмент організацій” та здобув кваліфікацію економіста-менеджера;

–          в закінчив магістратуру Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Управління проектами» та здобув кваліфікацію „Керівник проектів та програм”.

Які у Вас є ще проекти?

Скоріше креативних проектів. Дуже багато, але вони стосуються інших галузей соціально-гуманітарної сфери, комунальної, екології, підприємництва, управляння якістю та ін..

Скільки людей працюватиме в цьому проекті?

Спочатку 8, потім до 15.

Скільки людям буде коштувати послуги callцентру?

Безкоштовно для тих категорій (учасників АТО, Великої Вітчизняної Війни, ліквідаторів аварії на ЧАЕС), саме для цього ведеться активна організаційна робота та пошук інвесторів.

Цей проект місцевого значення?

 Не зовсім, лише на початку. Спочатку учасниками проекту будуть громадяни міста Полтава, потім додамо Полтавський район, а далі інші райони.

Яка характеристика цього проекту?

 Відповім стисло. В рамках реалізації цього проекту, в ньому зможе взяти участь кожна людина, навіть із самого віддаленого села, селища м.Полтава та Полтавського району, тим самим зекономивши багато свого часу (витрати на проїзд, безкінченні черги в лікарнях та поліклініках, лише для того, щоб запитати, а потім інші черги, крім того в лікарню ще й не додзвонишся) наприклад,люди похилого віку та громадяни без зайвих кроківбудуть відразу скеровані до вірного шляху, перебуваючи в зручному для них місці на роботі, або вдома.

 Надання безпосередньої допомоги населенню, а саме:

– консультації на тему «Куди звертатись та що робити із будь-якого медичного питання», (порізав палець, хворе серце, зломав ногу, в дитини температура, хвора мати, погане самопочуття, як зробити процедуру в домашніх умовах, консультації по симптомам та ін..);

– надання телефонних номерів медичних закладів, скільки коштує та чи інша медична послуга, та ін.;

  –  консультації щодо надмірного вживання різноманітних ліків та їхній вплив на здоров’я;

–            консультації щодо найкращих медичних фахівців та медичних закладів;

 –          консультації, як надати першу медичну допомогу;

 –          практичні консультації та навчання (індивідуальні та колективні) з питань: як робити уколи, перев’язки, ставити крапельниці, обробляти рани , профілактика хвороби, догляд за хворим та багато іншого;

 –          дисконтну картку із 10% знижкою на всі послуги провідного приватного медичного центру, що знаходиться в центральній частині міста Полтава;

 –          консультації з питань де роблять ту чи іншу медичну процедуру та надають медичні послуги. 

 –          інші інновації та переваги.

Чи можуть інші категорії населення користуватись послугамиcallцентру?

Так. Можуть, в рамках акції «Підприємницька турбота». В рамках цієї акції, працівники будь-якого підприємства можуть користуватися послугами call-центру. Крім цього, підприємство може само обрати категорію громадян, нехай то «Союз Чорнобильців», «Рада Ветеранів», «Спілка інвалідів» та ін..

Як з Вами можна звязатися?

Надсилайте свої побажання, пропозиції та запитання через електронну пошту: [email protected]

Про хід реалізації благодійного проекту буде повідомлено в ЗМІ.

Перейти до вмісту