До уваги одержувачів пенсій через банківські установи!
Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області в межах своєї компетенції вживає заходи, спрямовані на врегулювання ситуації щодо виплати коштів громадянам, які свого часу обрали «Дельта-банк» для пенсійного обслуговування, а наразі відчувають незручності через загострення ситуації з його платоспроможністю.
Зважаючи на те, що відповідно до чинного законодавства спосіб одержання пенсії – через поштове відділення або будь-яку банківську установу – залежить безпосередньо від пенсіонера, органи Пенсійного фонду лише опосередковано можуть здійснювати вплив на своїх фінансових партнерів, що задіяні у довгому ланцюжку, по якому кошти доставляються одержувачам.
Роль центрального керівництва Фонду полягає в тому, щоб наприкінці року здійснити ретельний відбір банків на підставі представлених ними пропозицій і можливостей, аби надалі запропонувати доволі обмежений перелік для самостійного вибору відвідувачам пенсійних установ.
У ході здійснення перемовин з регіональними представництвами «Дельта-банку» керівництвом Головного управління було досягнуто конструктивних домовленостей, спрямованих перш за все на соціальний захист літніх людей, які стали заручниками складної економічної ситуації в країні.
При цьому громадяни, що втратили довіру до будь-якої банківської установи, можуть обрати для обслуговування інший банк, а потім особисто звернутися до територіального управління Пенсійного фонду України, щоб повідомити про зміну форми виплати коштів.
Прес-служба Головного управління
Пенсійного фонду України в Полтавській області