Ви тут:
Політика Р 

На Полтавщині уся зовнішня реклама передвиборної агітації розміщена із порушенням – Хоменков

Наймасовіше передвиборне порушення у Полтавській області – уся зовнішня рекламна агітації , яка розміщена без зазначення вихідних даних. Про це під час прес-конференції в ОКІА «Новини Полтавщини» повідомив обласний координатор ОПОРИ Сергій Хоменков.

«Наша громадська організація працює у Полтавському регіоні із початку вересня, ми спостерігаємо за виборчим процесом. Перший місяць пройшов дуже тихо і спокійно. Це пов’язано із тим, що у цей період якраз не було масової реєстрації кандидатів у депутати, а партії тільки розпочинали передвиборний процес. Тому, сказати про масові правопорушення за цей період ми не можемо. Протягом вересня ми бачили наявність достатньої кількості реклами, ми не називаємо це агітацією, бо у цей  момент дуже багато кандидатів і партій ще не зареєструвалися, тому проводити передвиборну агітацію вони не могли. У жовтні усі зареєструвалися і розпочали повноцінну агітацію. Найбільш масове порушення – це розміщення зовнішньої реклами передвиборної агітації без зазначення вихідних даних», – розповів Хоменков.

За його словами, згідно закону України, будь-яка зовнішня агітація має містити вихідні дані – хто є замовником цієї продукції, який її наклад.

«Ми, як представники громадських організацій, зверталися до представників штабів, робили їм зауваження. Реагували кандидати по різному – одні говорили, що виправляться і виправлялися, деякі говорили, що дані є, але їх просто не видно, бо не там шукали.

 «Ми поставили собі за ціль знайти хоч один борд, де зазначені вихідні дані, але так і не знайшли. Тобто, у Полтавській області це 100% порушення», – зазначила спостерігач ОПОРИ Вікторія Нестріляй.

Перейти до вмісту