Ви тут:

Електронний цифровий підпис: переваги та методи блокування

Зважаючи на стрімкий темп життя з використанням сучасних засобів інформації та комунікації, фахівці ГУ Міндоходів у Полтавській області нагадують про можливість направляти звіти електронною поштою.

Для цієї операції Вам знадобиться лише електронний цифровий підпис, відповідне програмне забезпечення та доступ до мережі Інтернет.

На сьогоднішній день у трьох Центрах обслуговування платників Полтавської області: у Полтаві, Кременчуці та Лубнах працюють пункти реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів, де безкоштовно надають електронні ключі при наявності необхідних документів та електронного носія.

Але у разі компрометації електронного ключа, підписувач може невідкладно звернутись до АЦСК ІДД з вимогою тимчасово заблокувати свій сертифікат. Дану процедуру можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформації:

– ідентифікаційні дані власника сертифіката;

– реєстраційний номер сертифіката ключа;

– ключову фразу голосової автентифікації.

Після блокування сертифікату заявник зобов’язаний протягом 30 календарних днів поновити строк чинності сертифікату або подати заяву про його скасування. У випадку не поновлення, сертифікат ключа скасовується автоматично.

ГУ Міндоходів у Полтавській області

Перейти до вмісту