Ви тут:

25 жовтня – День маркетолога

Кожен рік 25 жовтня українське суспільство відзначає професійне свято працівників сфери ринкової економіки – День маркетолога. Цей день був обраний не випадково. У 1975 році саме 25 жовтня було створено Управління з маркетингу та реклами, при Міністерстві Зовнішньої торгівлі СРСР, – пише Український календар.

 Ще тоді працівники цієї сфери були малозатребувані, оскільки професія була специфічною і рідкісною, але в даний час, з розвитком економічної структури України, маркетологи стали невід’ємною частиною штату співробітників будь-якої компанії.

 Головним обов’язком, покладеним на маркетологів, є аналіз певних секторів ринку (попит, пропозиції, конкуренцію та ін). Останнім часом з’явилися також і різновиди цієї професії. Розвиток інтернет-структури в нашій державі зумовив появу, наприклад, фахівців-маркетологів із просування та оптимізації сайтів.

 Де б не був задіяний маркетолог, в якій би галузі не працював, головними його якостями повинні бути аналітичний склад розуму, розвинена уява, комунікабельність і безліч інших якостей. Звичайно, поєднання всіх необхідних характеристик- досить рідкісне явище, тому кваліфікований маркетолог завжди буде цінним співробітником компанії.

 

В подяку за роботу маркетологів, у їх професійне свято, керівництво організовує корпоративи і вечори, проводить конкурси і змагання, відзначає досягнення і заохочує тенденції розвитку співробітників.

Перейти до вмісту