За січень – серпень до міської податкової надійшло 122 звернення громадян
Суспільна відкритість Державної податкової інспекції у м. Полтаві підтверджується налагодженим зворотним зв’язком з представниками бізнесу м. Полтави та загалом громадянами.
Так, з початку 2014 року до Державної податкової інспекції у м. Полтаві надійшло 122 звернення, що на 13 звернень менше ніж за відповідний період 2013 року. Скарг та пропозицій у цьому році не надходило.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушують питання контрольно – перевірочної роботи – 55 або 45,1%. Актуальними також є питання оподаткування доходів від підприємницької діяльності, сплати єдиного соціального внеску, плати за землю, відмови від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
Усі звернення, які надійшли до Державної податкової інспекції у м. Полтаві розглянуті, опрацьовані та у відповідні терміни на них надані відповіді згідно з чинним законодавством.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві