Ви тут:

За січень – серпень до міської податкової надійшло 122 звернення громадян

Суспільна відкритість Державної податкової інспекції у м. Полтаві підтверджується налагодженим зворотним зв’язком з представниками бізнесу м. Полтави та загалом громадянами.

Так, з початку 2014 року до Державної податкової інспекції у м. Полтаві надійшло 122 звернення, що на 13 звернень менше ніж за відповідний період 2013 року. Скарг та пропозицій у цьому році не надходило.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушують питання контрольно – перевірочної роботи – 55 або 45,1%. Актуальними також є питання оподаткування доходів від підприємницької діяльності, сплати єдиного соціального внеску, плати за землю, відмови від отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків.

Усі звернення, які надійшли до Державної податкової інспекції у м. Полтаві розглянуті, опрацьовані та у відповідні терміни на них надані відповіді згідно з чинним законодавством.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Державної податкової

інспекції у м. Полтаві

Перейти до вмісту