Львівська залізниця хоче купити дизель-поїзд Крюківського вагонзаводу
Львівська залізниця (ЛЗ) має намір придбати дизель-поїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ), який пройшов випробування на магістралі. Про це повідомляє прес-служба КВБЗ.
Тестування поїзда проводилось на напрямку Львів-Стрий-Воловець. Як заявив в ході випробувань начальник Львівської залізниці Богдан Піх, це дало можливість перевірити поїзд за багатьма параметрами, пише delo.ua. “У нас максимум можливостей перевірити його роботу в самих різних режимах. На швидкість – на більш рівних ділянках, на витривалість і маневреність – на кривих малого радіуса і підйомах, гальма – на спусках “, – зазначив Піх. Він додав, що Львівська залізниця потребує таких поїздах. “Так, будемо купувати. Потрібно купувати. Парк дизель-поїздів на Львівській дорозі зношений ще більше, ніж приміський парк в цілому – на 98%. Модернізувати таку техніку не має сенсу. Потрібна нова”, – сказав Піх.
Начальник Львівської залізниці вважає, що основним пасажиром приміських дизель-поїздів будуть туристи. Нагадаємо, “Укрзалізниця” планує в 2015 році придбай у КВБЗ 15 дизель-поїздів. Остаточне рішення про закупівлю складів має бути прийняте у вересні поточного року.
Приміський дизель-поїзд ДПКр2 – найновіша розробка КВБЗ. Вперше на просторі ж / д колії 1520 мм створений транспорт, який може працювати при температурі від плюс до мінус 50 градусів Цельсія. Дизель-поїзд, як і міжрегіональні потяги КВБЗ, обладнаний краш-системою, яка покликана захистити машиністів і пасажирів. Поїзд має герметичні міжвагонні переходи, систему клімат-контролю. За необхідності він може працювати не тільки на приміських, а й на міжрегіональних маршрутах. На базі дизель-поїзда можна з мінімальними змінами створити електричку, відзначає КВБЗ. Підприємство додає, що 70% вартості поїзда формується в Україні, а 30% припадає на імпортні комплектуючі
джерело: КременчугToday