Якщо не надійшов паперовий рахунок за тепло, полтавцям слід звернутись у “Полтаватеплоенерго”
На адресу ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго” продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
З травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта». У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», інформує прес-служба підприємства.
Якщо до 20 квітня цього року полтавці не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані в березні, або в майбутньому виникне ситуація, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — варто повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним шляхом:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки[email protected];
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.