Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

Визначили п’ятірку переможців конкурсу “Учитель року-2019”

В Україні визначили переможців та лауреатів Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2019”. Ними стали 15 педагогів з різних регіонів країни. Фінал змагань відбувся 12 квітня у Волинській, Запорізькій, Одеській, Полтавській та Сумській областях.

Загалом учасниками третього етапу конкурсу стали 121 учитель. Вони демонстрували досвід та професійні ідеї під час випробувань “Методичний практикум”, “Практична робота” та “Тестування з фахової майстерності”, інформує Освітній портал.

За результатами цих завдань, журі конкурсу відібрало 12 лідерів за кожною з п’яти номінацій. Відібрані учасники продовжили змагання у фіналі – вони брали участь у випробуваннях “Урок” та “Проект” (в номінації “Географія” – “Дослідження”). Найвищі бали отримали учителі-новатори, які довели журі свої професійні знання та навички.

Так, переможцями конкурсу стали:

    • у номінації “Вчитель інклюзивного класу” перемогла Людмила Бараненко, вчитель початкових класів Білоцерківської школи № 15 (Київська обл). Запорукою успіху роботи в інклюзивному класі вона вважає реалізацію принципу “Навчитися жити разом”;
    • у номінації “Географія” перемогла Яна Коробкова, вчитель географії Хоньковецької школи І-ІІІ ступенів (Вінницька обл). Вона посилено працює над професійним розвитком, адже сучасність, креативність та гнучкість допомагають краще розуміти потреби і запити учнів;
    • у номінації “Захист Вітчизни” переміг Сергій Ігнатьєв, вчитель предмета “Захист Вітчизни” Харківської школи № 135. Свою діяльність він спрямовує на посилення національно-патріотичного та військово-фізичного виховання учнів, формування в них моральних якостей громадянина України. Його головною педагогічною позицією є: “Особистий приклад кращий за довгі пояснення”;
    • у номінації “Основи здоров’я” переміг Василь Дяків, вчитель основ здоров’я Заліщицької гімназії (Тернопільська обл). Він мріє про розробку повноцінного відеокурсу з основ здоров’я з динамічним наповненням: відео, 3D-макетами, іграми та презентаціями;
    • у номінації “Французька мова” перемогла Ірина Романовська, вчитель французької мови Одеської спеціалізованої школи № 10. Працює за принципом “Люблю французьку і навчаю любові до неї інших”. Своє головне завдання як вчителя іноземної мови вбачає у формуванні в учнів таких компетентностей, які допоможуть їм бути успішними людьми поза стінами школи.