Ви тут:
Суспільство Україна 

Укрпошта увійшла в фінал престижної світової премії “World Post & Parcel Awards 2019” у 2-х номінаціях

Укрпошта стала фіналістом однієї з найпрестижніших премій у сфері поштової та експрес-доставки. Компанію номіновано на «World post & parcel awards 2019» у двох категоріях – «поштові технології для e-commerce» та «соціально відповідальні програми».

Про це повідомляє Укрпошта.

«Ще три роки тому важко було уявити, що Укрпошта стане релевантною для сектору e-commerce. Ми за цей час змінили технологічні процеси, оновили послуги і продовжуємо це робити, впроваджуємо нові продукти, створюємо ряд рішень для бізнесу – сучасні діджитал та онлайн можливості: АРІ, мобільний додаток, “Особистий кабінет”, чат-боти у Viber, Telegram, Facebook. Крім того, пропонуємо спеціальні тарифи для e-commerce, навчаємо майстрів хендмейду в E-Export School. Зараз багато підприємців продають свої товари на найбільших онлайн-майданчиках, а Укрпошта доставляє їх вироби із найвіддаленішого села до, наприклад, Австралії чи США. Приємно, що ці зміни оцінили і в міжнародному контексті – серед провідних поштових та логістичних гравців світу Укрпошта стала фіналістом «World Post & Parcel Awards 2019», – зазначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

Підприємство представило журі програму підтримки електронної комерції «E-Export programme», яка включає:

1. Спеціальні тарифи для експортерів:
– автоматизовану накопичувальну систему знижок за обсяги відправлень та 5% знижки для тих, хто оформлює посилки онлайн.
– спеціальні тарифи на доставку e-commerce відправлень для Азербайджану, Казахстану, Молдови, Грузії, Білорусі, Литви, Латвії та Узбекистану. Залежно від країни тарифи на 30-60% нижчі за стандартну вартість доставки відправлень.

2. Розвиває онлайн та діджитал-канали взаємодії з клієнтами:
– створено API, «Особистий кабінет» для міжнародних відправлень. У грудні 36% клієнтів оформляли відправлення онлайн;
– подача онлайн рекламацій та виплата компенсації одразу на банківську карту;
– створено мобільний додаток зі спеціальними функціями для експортерів, який завантажили вже 50 тисяч користувачів;
– чат-боти у Viber, Telegram, Facebook Messenger, що відстежують статус відправлень. Нині понад 115 тисяч активних користувачів щомісяця, 20 тисяч трекінг-номерів відстежуються за секунду;
– підтримка клієнтів та приймання звернень через Facebook 7 днів на тиждень без вихідних.

3. Навчання в «Е-Еxport school» – відкриті онлайн і офлайн-семінари, youtube-канал із 25 відеоуроками.

За час існування школи семінари відвідали понад 10 тисяч слухачів та понад 100 тисяч переглянули відеоуроки. При цьому «Е-export school» працює в партнерстві з CUTIS, ТПП України та Craft it! в рамках програми Східного партнерства ЄС (eaptc.eu) за адміністрування Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ).

Премія «World post & parcel awards 2019» існує вже 20 років (до 2015 р. як World Mail Awards). У відкритому конкурсі щорічно беруть участь компанії поштової та експрес доставки та компанії, що створюють технологічні рішення для автоматизації та інформаційного обміну в поштово-логістичній сфері. Журі відібрало із сотень заявок по 3 найкращі проекти в кожній із 9 категорій.

У категорії «соціально відповідальні програми», де бере участь Укрпошта, в різні роки нагороди отримували пошти Швейцарії, Німеччини, Іспанії, Португалії. В категорії «поштові технології для e-commerce» – кращими визнавалися пошти Польщі, США, Сінгапуру, Саудівської Аравії, Ірландії.

Укрпошта в своїх номінаціях цього року відзначена поруч із Australia Post, естонською Omniva та іншими провідними компаніями.

Переможці премії будуть оголошені на церемонії нагородження «World post & parcel awards 2019», що відбудеться 18 червня в м. Дублін (Ірландія).