Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Презентували Стратегію розвитку Пирятинської школи мистецтв

В актовій залі Пирятинської школи мистецтв відбувся публічний виступ перед трудовим колективом та батьками учнів кандидата на посаду керівника Пирятинської школи мистецтв  Володимира Луценка, де він презентував стратегію  розвитку закладу. Основними напрямками стратегії є зміна підходів до вивчення теоретичних предметів, підвищення рівня підготовки учнів, створення комфортних умов для перебування вихованців та викладачів у закладі. Володимир Луценко поділився планами та завданнями на майбутнє. Зокрема, це відкриття класу фотомистецтва. Адже створення художньої фотографії – один з найсучасніших та перспективних видів мистецтва. 

Про це повідомили у Пирятинській міськраді.

На публічній презентації кандидата на посаду побував і міський голова Олексій Рябоконь. Він зазначив, що міська рада, у зв’язку зі змінами у законодавстві продовжує роботу щодо впровадження нових методів і форм роботи в управлінні персоналом. Кадрова політика на сьогодні вимагає прийняття на посаду керівника на конкурсних засадах, а потім робота – за контрактом, який укладається на п’ять років.

“В галузі культури виконавчий комітет робить це вперше, але практика показує, що саме такі підходи дадуть можливість підібрати ефективних керівників, зацікавлених в розвитку культурних закладів: школи мистецтв і музею”, – сказав Олексій Петрович. “Пирятинська міська рада вже має позитивний досвід в цьому напрямку – це директори міських шкіл, які також пройшли конкурсний відбір, публічні презентації перед колективом і батьками, призначені за контрактами і успішно та відповідально працюють на посадах”. 

Під час заходу представники педагогічного батьківського колективу озвучили основні питання щодо діяльності закладу, необхідності проведення ремонтних робіт в деяких класних кімнатах, внесення змін до Положення про призначення стипендій міської ради в частині визначення конкурсів, які дають підстави для отримання стипендії міської ради. Потім спільно обговорили можливі шляхи вирішення та покращення роботи школи.