Дослідники NASA виявили на МКС небезпечні бактерії

На Міжнародній космічній станції (МКС) дослідники NASA виявили мікроорганізми. Серед них грибок стафілокок, ентеробактерії і метилобактерії. Про це повідомляє “24 канал“.

Ці бактерії можуть бути небезпечними для астронавтів, що зараз перебувають на станції. Адже мікроорганізми можуть викликати шкірні захворювання, а також завдавати шкоди носоглотці і шлунково-кишковому тракту людини тощо.

Такі бактерії на Землі можна знайти у спортзалах, офісах, лікарнях та інших громадських місцях. І кожен організм може відреагувати на ці мікроорганізми по-різному. Все залежить від здоров’я кожної окремої людини, і того, як їх організм взаємодіє з бактеріями в космосі.

“На МКС імунітет космонавтів змінений і вони не мають доступу до серйозних медичним процедурам, доступним на Землі”, – розповів Кастурі Венкатесваран, автор дослідження NASA.

“Очевидно, їх привезли самі космонавти. Команди астронавтів на станції змінюються вже майже 20 років, тож через станцію пройшло чимало людей”, – йдеться у повідомленні.