Ви тут:
Суспільство Україна 

За три доби на гарячу лінію з прийому скарг виборців надійшло понад 40 звернень, – Денисова

В Україні запрацювала “гаряча лінія” з прийому скарг виборців і вже є перші звернення.

Про це в інтерв’ю “Прямому” повідомила Уповноважена Верховної Ради України з прав людини Людмила Денісова.

Ця лінія працює кожен день. На сьогоднішній день, починаючи з 25 березня, ми приймаємо повідомлення громадян України про порушення їхніх виборчих прав. Ми будемо безпосередньо робити моніторинг додержання виборчих прав громадян України з метою запобігання порушенням цих прав і сприянню їх поновлення. За три доби є 41 повідомлення на гарячу лінію”, – розповіла омбудсмен.

Вона уточнила, що найбільше звернень стосуються відсутності прізвищ громадян у виборчих списках або неточності й описки.

10% звернень — це люди, які за станом здоров’я не можуть потрапити до виборчих дільниць. Їм відмовляють у приїзді комісії зі скринькою щоби вони могли вдома проголосувати, тому що для цього необхідна медична довідка. Але вони вже не встигають це зробити. Тому потрібно за підсумками моніторингу внести зміни до законодавства. Я буду звертатися до Верховної Ради України, щоби такі зміни внесли”, – сказала Денісова.

До офісу Уповноваженої з прав людини також поступають звернення жителів окупованих територій Донбасу, які не змогли змінити місце голосування.

З Донецької і Луганської областей в нас є такі звернення, кримчани поки що не зверталися”, – повідомила Денісова.

Телефон Гарячої лінії  – 0 800 50 17 20

 

Перейти до вмісту