Ви тут:
Суспільство Україна 

Якою є трійка лідерів президентського рейтингу на початку березня: опитування соціологічної групи “Рейтинг”

За результатами опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» на початку березня 2019 року лідером президентського рейтингу є Володимир Зеленський, якого підтримують 24,7% тих, хто визначився та має намір голосувати. Другу позицію займає Ю.Тимошенко (18,3%), третю – П.Порошенко (16,8%).

Відповідно данних “Рейтинг” за А.Гриценка готові віддати свої голоси 10,3%, Ю.Бойка – 9,9%, О.Ляшка – 5,7%, І.Смешка – 3,3%, О.Вілкула та Є.Мураєва – по 2,7%.

За останній тиждень зміцнили свої позиції А.Гриценко та Ю.Тимошенко.

Майже чверть не визначилися з вибором кандидата. Важливо, що найбільше таких серед найбідніших виборців, опитаних, які зазвичай найактивніше голосують на виборах, респондентів старшого та середнього віку, більше серед жінок в Центрі та на Заході країни.

Зеленський має найміцніші електоральні позиції у південно-східних областях. У Києві та Центрі він конкурує з Тимошенко та Порошенком. Останній має міцні позиції у Галичині та Заході. Лідер Батьківщини – у центрально-західних регіонах та Півночі країни. Найвищий рівень підтримки Анатолія Гриценка – у Галичині, Юрія Бойка – у південно-східних областях та особливо на Донбасі.

Володимир Зеленський лідер симпатій серед респондентів, які голосуватимуть вперше (це майже кожен десятий виборець кандидата), а також серед респондентів, які не часто голосують на виборах. Тоді як серед респондентів, які завжди голосують, він ділить першість з Тимошенко та Порошенком, також у цій категорії мають відносно кращі позиції Гриценко та Бойко.

Примітно, що за за результатами опитування 22% опитаних вважають, що наступним президентом буде П.Порошенко. У перемогу Ю.Тимошенко вірять 20%, В.Зеленського – 18%. Позитивну динаміку за цим показником мають В.Зеленський та Ю.Тимошенко. Водночас, за тиждень дещо похитнулися показники П.Порошенка.

Аудиторія: населення України від 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність: 5000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 1,5%. Терміни проведення дослідження:  1-7 березня 2019 р.