Ви тут:
Спорт Суспільство 

Українська Прем’єр-Ліга невдовзі оголосить історичний тендер

Вперше в історії українського футболу УПЛ запускає централізовану систему маркетингу та експлуатації медіа-прав на Змагання УПЛ.

Як повідомляє сайт УПЛ, централізований підхід створить передумови для більш зрозумілого та послідовного висвітлення найкращих футбольних матчів в Україні, що дасть вигоду вболівальникам – як телеглядачам, так і глядачам на стадіонах, трансляторам та медіа-індустрії в цілому, а також УПЛ, її Клубам та українську футболу в цілому.

УПЛ та її Клуби розглядають це як важливий перший крок у довгострокову проекті. Ми віримо, що доходи, отримані шляхом застосування координованого підходу в маркетингу, розповсюдженні та експлуатації медіа-прав УПЛ, дозволять Клубам УПЛ працювати над підвищенням спортивного рівня своїх команд. Цей процес також створить цілком нові й унікальні можливості для УПЛ та її Клубів щодо розвитку УПЛ зі спортивної, організаційної та фінансової точок зору.

У той же час, спільна експлуатація медіа-прав також створить для партнерів-трансляторів УПЛ привабливіші можливості для створення спортивного телевізійного продукту та забезпечить більш послідовне висвітлення Ліги, що, у свою чергу, створить додатковий потенціал для залучення й утримання глядачів і підписників.

УПЛ запрошує всіх трансляторів, медіа- та телекомунікаційні компанії, а також агентства у сфері спортивних прав, які поділяють таке бачення, ставати партнерами УПЛ для розвитку цього проекту.

УПЛ запускає тендер на експлуатацію медіа-прав на усі матчі УПЛ сезонів 2019/20, 2020/21, 2021/22 років і запрошує подавати свої заявки на всі чи частину медіа-прав УПЛ відповідно до положень та умов тендеру УПЛ.