Ви тут:
Суспільство Цікавинки 

Соціальні мережі негативно впливають на харчування дітей, — психологи

Соціальні мережі негативно впливають на харчові уподобання дітей. Юні користувачі переймають у блогерів схильність до шкідливої та калорійної їжі, вважають психологи університету Ліверпуля, які досліджували вплив соцмереж на їх дитячу аудиторію.

Водночас любов до здорового харчування через соцмережі діти не переймають. Відповідні результати дослідження оприлюднено в журналі Pediatrics, передає naked-science.

Психологи з Великої Британії для свого соціального експерименту відібрали 176 дітей віком від 9 до 11 років. Їх розділили на три групи у довільному порядку, щоб визначити вплив різного контенту.

Для кожної з груп штучно згенерували Instagram-акаунти із мільйоном підписників, які зовні нічим не відрізнялися від справжніх блогерських сторінок. У першому акаунті регулярно з’являлися пости про нездорову їжу та солодощі. У другому була інформація про здорове харчування з великою кількістю овочів, фруктів і ягід. А третій аккаунт був нейтральним — у ньому їжа не згадувалася зовсім.

У підсумку в харчуванні дітей із першої групи сталися істотні зміни. Порівняно з третьою групою, кількість загального споживання калорій зросла на 26%, а пристрасть до нездорових закусок — на 32%.

У другій і третій групах жодних змін у харчуванні не сталося: ні в загальній кількості, ні в відсотку здорової їжі.

Психолог Анна Коутс дійшла висновку, що на дітей блогери здатні впливати більше, ніж знаменитості. На її думку, блогерам необхідно ретельніше стежити за тим, яку їжу вони просувають.

За статистикою, у Великій Британії 93% дітей у віці 8−11 років використовують інтернет, 77% є користувачами YouTube, а 18% сидять у соціальних мережах. Серед підлітків 12−15 років ці показники набагато вищі: 99%, 89% і 69% відповідно.