Ви тут:
Освіта Суспільство 

Премія імені Івана Зязюна: розпочався прийом заявок

ЇЇ заснувала Вчена рада Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка на пошанування академіка, популяризації його науково-педагогічного набутку, а також із метою підтримки наукових досліджень психолого-педагогічного й етико-естетичного напрямів.

Як розповіли у полтавському виші, премію присуджують авторам наукових фахових видань Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка («Витоки педагогічної майстерності», «Естетика і етика педагогічної дії», «Педагогічні науки»), статті яких вирізняються актуальністю теоретичного наповнення, аналітичною глибиною наукової експертизи досліджуваних явищ, значущістю висновків чи результатів їх упроваджень в освітню практику, являють собою вагомий практичний внесок у розвиток засадничих аспектів творчої спадщини академіка.

На здобуття премії подають:

– клопотання (подання) або заяву учасника конкурсу зі стислою характеристикою публікації (роботи);

– примірник публікації (роботи).

«Усі необхідні матеріали та слушні пропозиції подавати або надсилати за такою адресою: 36000, м. Полтава, вул. Остроградського, 2, проректорові з наукової роботи з приміткою «Премія імені І. А. Зязюна», – йдеться у повідомленні на сайті ПНПУ.

Зязюн Іван Андрійович (3 березня 1938, с. Пашківка, Ніжинський район, Чернігівська область — 28 серпня 2014, с. Пашківка, Ніжинський район, Чернігівська область) — директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, академік Національної академії педагогічних наук України, Заслужений працівник вищої школи УРСР, доктор філософських наук, професор.

Автор понад 350 наукових праць, серед яких підручники, навчальні та навчально-методичні посібники, монографії з проблем педагогічної майстерності, неперервної професійної освіти, етики та естетики, теорії української та зарубіжної культури, зокрема: «Основы педагогического мастерства» (1987, 1989); «Педагогічна майстерність» (1997); «Краса педагогічної дії» (1998); «Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи» (2000); «Педагогіка добра» (2000).