Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Міністр інфрструктури відвідав Крюківський вагонобудівний завод у Кременчуці

Перший етап стратегічного співробітництва з постачання локомотивів “General Electric” для “Укрзалізниці” успішно завершено. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян 22 березня під час огляду виробничих потужностей ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» у рамках робочої поїздки до Кременчука. 

Разом із головою правління АТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим, головою наглядової ради − президентом ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимиром Приходьком та представниками компанії General Electric Transportation він оглянув тепловози ТЕ33АС серії Evolution, що пройшли дооснащення у цехах Крюківського заводу.

23 лютого 2018 року в присутності Президента України Петра Порошенка було підписано угоду між АТ «Укрзалізниця» та компанією «General Electric», що передбачає модернізацію локомотивного парку і поставку нових локомотивів на суму 1 млрд дол. США і терміном 15 років. У рамках виконання контракту із заводу до депо “Укрзалізниці” нині мають бути відправлені останні 5 із 30 поставлених тепловозів “General Electric”.   

“Укладений минулого року за підтримки Президента України мільярдний контракт з “General Electric” уже дає позитивний мультиплікативний ефект. Вперше за 10 років “Укрзалізниця” отримала нові локомотиви. Залучено нову техніку, технології, інвестиції. Додатково завантажені виробничі потужності Крюківського заводу та суміжних підприємств, створено нові робочі місця. Все це має бути тільки початком розвитку залізничної галузі України. – заявив Володимир Омелян. 

Він також зазначив, що локомотиви “General Electric” – перший новий рухомий склад, який отримала Укрзалізниця за останні 26 років:

«Знаю, що українці хочуть все завтра. Ми зробили те, чого не було 26 років. Це перші нові тепловози, які “Укрзалізниця” отримала за 26 років, до цього жодної нової техніки не закуповувалось. Насправді ми зробили це в рекордний термін, незважаючи на складні переговори. І нам важливо не втрачати темп, щоб ще мінімум 15 нових локомотивів було передано Укрзалізниці».