Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

З цього року споживачі “Полтаватеплоенерго” отримуватимуть по дві платіжки

До 2019 року нарахування за всі види послуг «Полтаватеплоенерго» були відображені на одному бланку рахунку, а в графі «До сплати» містилася сума за всі послуги. Однак, починаючи з цього року, споживачі отримуватимуть рахунки від підприємства на двох бланках — окремо за послугу з централізованого опалення і окремо за постачання гарячої води.

Якщо споживач помітив розбіжність між станом розрахунків за даними «Полтаватеплоенерго» та власним обліком, він може скоригувати її. Потрібно або звернутись до підприємства з метою приведення у відповідність залишків у розрізі послуг за даними споживача, або оплатити залишки станом на 1 лютого цього року в розрізі послуг за даними підприємства, йдеться на сторінці підприємства у Фейсбук.

Переглянути нарахування та сплати окремо за кожну послугу можна в «Особистому кабінеті споживача» за кілька кроків:

Крок 1. Зайдіть на офіційний сайт підприємства.
Крок 2. Перейдіть на сторінку сервісу.
Крок 3. Увійдіть у сервіс.
Крок 4. Перейдіть у розділ меню «Взаєморозрахунки».
Крок 5. Із запропонованих варіантів відображення оберіть «У розрізі послуг».

На екрані з’явиться зведена таблиця (як і раніше) з історією нарахувань та сплат. А нижче розміщені два активні посилання на перегляд цієї ж історії окремо за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води.

При проведенні оплат у банківських установах необхідно зазначати суму платежу окремо по кожній послузі.