Ви тут:
Оголошення Полтавщина Суспільство 

В Електронному кабінеті ДФС України запрацював новий сервіс

Автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів тепер можливе в Електронному кабінеті.

Використання зазначеного сервісу скорочує час при заповненні платіжних документів платниками податків (фізичними особами), упереджує допущення помилок під час сплати податків, повідомили в Головному управлінні ДФС у Полтавській області.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.