Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві обговорили показники роботи ЦНАПу міської ради за 2018 рік

Учора відбулася робоча нарада щодо показників роботи Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради за минулий рік, яку провела заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Тетяна Юрченко.

Участь в обговоренні взяли фахівці управління адміністративних послуг, а також представники дотичних до роботи ЦНАПу структур. Про це повідомили у Полтавській міській раді.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Тетяна Юрченко зауважила, що з кожним роком Центр надання адміністративних послуг підвищує показники своєї роботи, у тому числі, завдяки співпраці з проектом ПРОМІС.

– Протягом усього періоду функціювання ЦНАПу, кількість адміністраторів збільшилась у 5 разів, а кількість наданих послуг – в 15. Відтак, нині Центром надається 95 послуг, працюють 23 адміністратори. Окрім того через ЦНАП 26 адміністративних послуг надають 9 структурних підрозділів виконкому. І це далеко не усі показники, – зазначила заступник міського голови, – Надходження до бюджету від сплати адміністративного збору за надання адміністративних послуг за 2018 рік склали понад 20 мільйонів гривень.

Головна мета роботи «Центру надання адміністративних послуг» – спрощення отримання процедури адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання. Відтак, серед основних напрямів роботи Центру оптимізація процесу обслуговування клієнтів, технічного оснащення та підготовка кваліфікованого персоналу.

Зокрема, серед проектів, що увійшли до Плану реалізації стратегії економічного розвитку м. Полтава на 2018-2020 роки – запровадження електронного програмного комплексу «Універсам послуг». Так, клієнти мають змогу в режимі реального часу відслідковувати через інтернет стан розгляду справи, завдяки цій програмі забезпечується автоматичний контроль за строками надання послуг, а за результатами опрацювання справи клієнт отримує смс-повідомлення про можливість отримання документів.

Окрім того, у Центрі надання адміністративних послуг встановлені обладнання для видачі біометричних документів та інформаційні термінали, термінали для сплати адміністративного збору.

– Не виходячи за межі Центру можна здійснити оплату послуг за допомогою терміналу самообслуговування, зробити ксерокопії документів, скористатися бездротовим доступом до мережі Інтернет, тощо, – розповів працівник Центру надання даміністративних послуг Максим Курило. – Окрім того, в нашому ЦНАПі впроваджено систему захисту інформації, працює система відеоспостережень.

У рамках проекту ПРОМІС «Удосконалення роботи центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради» було проведено дослідження щодо показників його роботи, аби визначити напрями, які потребують покращення. Збирали ці показники шляхом опитувань та анкетувань, – розповіла доцент кафедри комерційної діяльності Університету економіки і торгівлі Олена Михайленко.

– Уцілому всі опитані позитивно оцінили роботу Центру надання адміністративних послуг, однак і мають свої побажання. Опитані хочуть більш активно використовувати інтернет для зменшення часу очікування, попередньо записуючись на сайті Центру і переглядаючи стан черги.

Отримати розгорнуту інформацію стосовно діяльності Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради можна на офіційному сайті ЦНАПу: www.cnap-pl.gov.ua